VINE ERA GLACIARA. Cercetatorii au facut anuntul oficial. "Ne asteapta 10 ANI DE IARNA"

Postat la: 30.11.2016 - 11:15 | Scris de: Ziua News

iarna
Totul ar trebui sa inceapa treptat. In 2030, Pamantul va trece printr-un fel de Era Glaciara, doarece activitatea solara va scadea cu pana la 60%. Temperaturile se vor mentine timp de zece ani.

In cativa ani, s-ar putea ca totul sa se schimbe la 180 de grade.. Valul de frig din intreaga lume si activitatea solara este la minimum, de cativa ani. Retragerea calotei glaciare a dus la modificare relatiei orbitale dintre Soare si Pamant.

Expertii in clima avertizeaza ca circulatia curentilor oceanici care aduce vreme calda in UK a incetinit inca din 2004, iar oamenii de stiinta considera ca aceasta incetinire ar putea avea consecinte pentru clima din America de Nord si Europa de vest. Kathryn Kelly de la Universitatea din Washington a spus ca incetinirea are loc „treptat" din cauza apei calde a Oceanului Indian care opreste caldura sa inainteze spre nord catre UK.

Un alt studiu privind schimbarile climatice trecute arata ca modificarile din Gulf Stream poate duce la o racire drastica in nordul oceanului Atlantic. Stockholm University a studiat fosile din era Eemiana, inainte de ultima era glaciara, cand temperaturile erau extrem de scazute pe intreg globul. Acest fosile, inclusiv plante si insecte sunt dovada unei raciri bruste care provocat o era glaciara a planetei, in ciuda climatului cald. Potrivit studiului, temperaturile medii au fost de 4 grade Celsius, ramanand scazute pentru o perioada de 500-1000 de ani, informeaza DailyStar.

In concluzie, cercetarile sugereaza ca ultima data cand temperaturile au fost semnificativ crescute, au avut loc schimbari majore ale climei.

pamantul era glaciara temperaturile activitatea solara temperaturile
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

Sursa: bzc.ro

citysmart.ro
detectivi

Sondaj Ziua News

• Cine credeti ca va castiga majoritatea alegerilor parlamentare?

• VOTEAZA