ZC
ZC




ZC




A venit rândul televiziunilor sa fie ingropate de online: Serviciile de streaming au depășit televiziunea în cota de audiență din SUA pentru prima dată

Postat la: 19.06.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

A venit rândul televiziunilor sa fie ingropate de online: Serviciile de streaming au depășit televiziunea în cota de audiență din SUA pentru prima dată

Platformele americane de streaming au depășit canalele de televiziune tradiționale și prin cablu în ceea ce privește audiența generală, pentru prima dată în istorie, potrivit unui raport al companiei de cercetare Nielsen.

În luna mai, streamingul a reprezentat 44,8% din audiența TV, comparativ cu 20,1% pentru televiziunea tradițională și 24,1% pentru cablu, sau 44,2% combinate. Cifra este calculată ca procent din tot timpul petrecut de americani uitându-se la televizor. Restul de 11% a provenit din alte utilizări ale televizorului, inclusiv ascultarea de materiale audio, jocuri video și vizionarea de DVD-uri.

În ultimii patru ani, audiența serviciilor de streaming a crescut cu 71%, în timp ce televiziunea tradițională și cea prin cablu au înregistrat scăderi semnificative de 21%, respectiv 39%. „Mulți se așteptau ca această etapă importantă să fie atinsă mai devreme, dar sportul, știrile și noile seriale au oferit o rezistență surprinzătoare televiziunii tradiționale și a celei prin cablu", a declarat Brian Fuhrer, vicepreședinte senior al Nielsen.

Potrivit acestuia, creșterea publicului de streaming se datorează a trei factori principali: dezvoltarea serviciilor gratuite (așa-numitul segment FAST), popularitatea tot mai mare a YouTube și dorința companiilor media tradiționale de a atrage noi utilizatori. Segmentul FAST este reprezentat de servicii precum Pluto TV, Roku Channel și Tubi. Acestea oferă conținut gratuit, dar cu publicitate încorporată. Cota lor combinată a fost de 5,7% din volumul total de vizionare TV.

YouTube și-a mărit publicul de 2,2 ori în ultimii patru ani și ocupă acum 12,5% din piață. După cum se menționează în raportul Nielsen, serviciul a devenit atât de popular încât mass-media tradițională a încetat să mai concureze cu acesta și a început în schimb să producă conținut specializat pentru acesta, adesea într-un format mai scurt. Între timp, printre serviciile plătite, Netflix rămâne liderul incontestabil, înregistrând o creștere a audienței de 27% din 2021.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

A venit rândul televiziunilor sa fie ingropate de online: Serviciile de streaming au depășit televiziunea în cota de audiență din SUA pentru prima dată

Postat la: 19.06.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Platformele americane de streaming au depășit canalele de televiziune tradiționale și prin cablu în ceea ce privește audiența generală, pentru prima dată în istorie, potrivit unui raport al companiei de cercetare Nielsen.

În luna mai, streamingul a reprezentat 44,8% din audiența TV, comparativ cu 20,1% pentru televiziunea tradițională și 24,1% pentru cablu, sau 44,2% combinate. Cifra este calculată ca procent din tot timpul petrecut de americani uitându-se la televizor. Restul de 11% a provenit din alte utilizări ale televizorului, inclusiv ascultarea de materiale audio, jocuri video și vizionarea de DVD-uri.

În ultimii patru ani, audiența serviciilor de streaming a crescut cu 71%, în timp ce televiziunea tradițională și cea prin cablu au înregistrat scăderi semnificative de 21%, respectiv 39%. „Mulți se așteptau ca această etapă importantă să fie atinsă mai devreme, dar sportul, știrile și noile seriale au oferit o rezistență surprinzătoare televiziunii tradiționale și a celei prin cablu", a declarat Brian Fuhrer, vicepreședinte senior al Nielsen.

Potrivit acestuia, creșterea publicului de streaming se datorează a trei factori principali: dezvoltarea serviciilor gratuite (așa-numitul segment FAST), popularitatea tot mai mare a YouTube și dorința companiilor media tradiționale de a atrage noi utilizatori. Segmentul FAST este reprezentat de servicii precum Pluto TV, Roku Channel și Tubi. Acestea oferă conținut gratuit, dar cu publicitate încorporată. Cota lor combinată a fost de 5,7% din volumul total de vizionare TV.

YouTube și-a mărit publicul de 2,2 ori în ultimii patru ani și ocupă acum 12,5% din piață. După cum se menționează în raportul Nielsen, serviciul a devenit atât de popular încât mass-media tradițională a încetat să mai concureze cu acesta și a început în schimb să producă conținut specializat pentru acesta, adesea într-un format mai scurt. Între timp, printre serviciile plătite, Netflix rămâne liderul incontestabil, înregistrând o creștere a audienței de 27% din 2021.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE