ZC
ZC




ZC




Primele firme cu miliarde de dolari se prăbușesc strivite de Inteligenta Artificială. Celelalte urmeaza si ele "principiul dominoului"

Postat la: 16.06.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

Primele firme cu miliarde de dolari se prăbușesc strivite de Inteligenta Artificială. Celelalte urmeaza si ele

Inteligenţa artificială generează o transformare profundă în industria publicităţii şi îi nelinişteşte pe investitori, afirmă Mark Read, CEO-ul demisionar al gigantului britanic WPP. Read a declarat că AI "va revoluţiona complet afacerile noastre" şi că 50.000 de angajaţi WPP folosesc deja platforma proprie de marketing AI a companiei - WPP Open.

"AI va face expertiza lumii accesibilă tuturor la un cost extrem de scăzut", a spus Read, subliniind că cei mai buni avocaţi, contabili sau creativi publicitari ar putea fi, de fapt, sisteme bazate pe inteligenţă artificială. Publicitatea trece printr-o "transformare uriaşă", confirmă şi Maurice Levy, preşedintele Publicis Groupe, care consideră că noile instrumente de generare de imagini şi video accelerează masiv producţia de conţinut, iar mesajele automatizate permit o personalizare fără precedent. Totuşi, Levy avertizează că AI trebuie văzută doar ca un instrument menit să amplifice capacităţile umane, nu să le înlocuiască.

Deşi recunoaşte că AI va elimina unele locuri de muncă, Levy este optimist: "AI va transforma şi va crea mai multe joburi decât va distruge, aşa cum s-a întâmplat şi cu alte revoluţii tehnologice". Pe de altă parte, un studiu Gartner arată că 82% dintre consumatori cred că firmele care folosesc AI generativ ar trebui să prioritizeze păstrarea locurilor de muncă umane, chiar şi cu preţul unor profituri mai mici. Analista Nicole Denman Greene subliniază că brandurile trebuie să se concentreze nu pe ce poate face AI-ul, ci pe ce ar trebui să facă: să creeze idei inovatoare, execuţii unice şi experienţe personalizate care rămân relevante şi umane.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Primele firme cu miliarde de dolari se prăbușesc strivite de Inteligenta Artificială. Celelalte urmeaza si ele "principiul dominoului"

Postat la: 16.06.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Inteligenţa artificială generează o transformare profundă în industria publicităţii şi îi nelinişteşte pe investitori, afirmă Mark Read, CEO-ul demisionar al gigantului britanic WPP. Read a declarat că AI "va revoluţiona complet afacerile noastre" şi că 50.000 de angajaţi WPP folosesc deja platforma proprie de marketing AI a companiei - WPP Open.

"AI va face expertiza lumii accesibilă tuturor la un cost extrem de scăzut", a spus Read, subliniind că cei mai buni avocaţi, contabili sau creativi publicitari ar putea fi, de fapt, sisteme bazate pe inteligenţă artificială. Publicitatea trece printr-o "transformare uriaşă", confirmă şi Maurice Levy, preşedintele Publicis Groupe, care consideră că noile instrumente de generare de imagini şi video accelerează masiv producţia de conţinut, iar mesajele automatizate permit o personalizare fără precedent. Totuşi, Levy avertizează că AI trebuie văzută doar ca un instrument menit să amplifice capacităţile umane, nu să le înlocuiască.

Deşi recunoaşte că AI va elimina unele locuri de muncă, Levy este optimist: "AI va transforma şi va crea mai multe joburi decât va distruge, aşa cum s-a întâmplat şi cu alte revoluţii tehnologice". Pe de altă parte, un studiu Gartner arată că 82% dintre consumatori cred că firmele care folosesc AI generativ ar trebui să prioritizeze păstrarea locurilor de muncă umane, chiar şi cu preţul unor profituri mai mici. Analista Nicole Denman Greene subliniază că brandurile trebuie să se concentreze nu pe ce poate face AI-ul, ci pe ce ar trebui să facă: să creeze idei inovatoare, execuţii unice şi experienţe personalizate care rămân relevante şi umane.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE