Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Autoturismele interzise din 2030 conform planurilor Oraselor de 15 Minute: "Călătoria nu este un drept al omului!"

Postat la: 25.04.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Forumul Economic Mondial a cerut ca guvernele lumii să înceapă să elimine treptat dreptul de proprietate asupra mașinilor, în vederea interzicerii totale a mașinilor pentru toată lumea în viitor, cu excepția persoanelor cu un punctaj social excepțional.

Iar dacă citim printre rânduri ce vor să spună prin asta, se referă în mod clar la ei înșiși, la elită, ca fiind singurele persoane cărora li se va permite să conducă mașini în viitor. S-ar putea să fi crezut că elita globalistă are parte de săptămâna din iad, cu 9 milioane de oameni și tot atâtea în toată Franța care protestează și cer înlăturarea marionetei Forumului Economic Mondial, Emmanuel Macron.

În Franța, aceștia s-au săturat până peste cap de fostul bancher Rothschild și Young Global Leader al WEF, care execută ordinele lui Klaus Schwab și forțează schimbări nepopulare și neconstituționale prin parlament. Dar elita globalistă este complet lipsită de rușine și acționează acum cu convingerea totală că, după Covidiu, se află acum în poziția de a conduce ca un guvern mondial autoritar, comentează Daily Researchgate.

Potrivit WEF, mult prea mulți oameni din lumea occidentală dețin propriile vehicule și această situație trebuie corectată prin eliminarea prețurilor de pe piață. Ipocrizia elitei globaliste nu cunoaște limite. Sunt cu adevărat complet nerușinați.

La Davos, la începutul acestui an, jurnalista japoneză Masako Ganaha a vorbit cu un șofer care conduce VIP-urile de la Forumul Economic Mondial. În pofida politicilor WEF, șoferul i-a spus că elitele nu îl lasă să folosească o mașină plug-in pentru a transporta VIP-uri, cerând în schimb mașini cu motoare cu benzină de modă veche. De ce? Pentru că acestea sunt mai bune și mai sigure decât mașinile electrice.

Este o regulă pentru tine și alta pentru mine. În timp ce elita are voie să dețină orice mașină dorește, noi, ceilalți, suntem excluși de pe piață. Și nu faceți nicio greșeală, acest lucru este orchestrat și intenționat. Și avem chitanțele.

Într-un document publicat de WEF, elita de la Davos susține că partajarea în comun a mașinilor trebuie să devină parte a unei "abordări circulare" pentru a reduce cererea globală de metale prețioase și combustibili fosili, înainte ca mașinile să fie în cele din urmă interzise cu totul. S-ar putea să vă întrebați ce fel de lume au plănuit elitele pentru noi dacă nu vor mai exista mașini. Avem răspunsul la această întrebare, inclusiv toate detaliile, în cealaltă parte a acestei pauze. Și este extrem de tulburător.

Declarațiile lui Klaus Schwab și ale slugarnicilor săi devin pe zi ce trece tot mai departe de realitate. Situația ar fi aproape amuzantă dacă WEF nu ar fi pătruns în cabinetele guvernelor din întreaga lume cu agenți dubli care le fac ordine.

Acești așa-ziși tineri lideri mondiali au primit instrucțiuni de la Davos că mult prea mulți oameni dețin vehicule private și că acestea trebuie scoase de pe piață prin creșteri masive ale prețului la benzină.

Și uite ce s-a întâmplat. Prețuri foarte mari în SUA și în țările dezvoltate. Dar Schwab nu a terminat încă. Ca și cum oamenii obișnuiți nu ar suferi destul la pompa de benzină, Schwab susține că prețurile actuale sunt încă foarte "subevaluate".

WEF: "În primul rând, principalele democrații ar trebui să cadă de acord să pună capăt subevaluării combustibililor fosili, care este principalul factor care împiedică tranziția către o energie curată. Subevaluarea asociată producerii și arderii cărbunelui, petrolului și gazelor naturale s-a ridicat la 5,9 trilioane de dolari în costuri economice în 2020. Aproape un sfert din aceste pierderi - 1,45 trilioane de dolari - au avut loc în 48 de democrații mari și mai mici."

Principalele democrații din G20 ar trebui să se angajeze în mod colectiv să elimine treptat scutirile de costuri și de taxe pentru producția și consumul de combustibili fosili. De asemenea, acestea ar trebui să introducă treptat o tarifare mai eficientă a combustibililor fosili prin taxe sau permise tranzacționabile pentru a acoperi costurile poluării aerului la nivel local, ale încălzirii globale și ale altor daune economice.

Deci, ce fel de lume ne pregătesc elitele pentru un viitor nu foarte îndepărtat? Iată un mic indiciu. Știați că Klaus Schwab păstrează un bust al lui Vladimir Lenin, arhitectul comunismului sovietic rus, pe raftul său personal? Așa este, Schwab vrea să-și imite eroul și să elimine proprietatea personală, drepturile omului și proprietatea privată. Sfârșitul proprietății private este esențial, potrivit WEF, și trebuie să fie aplicat la orice, de la mașini până la casele private, și trebuie să fie facilitat de principiile de proiectare a orașului în 15 minute.

WEF a pus bazele pentru orașele de 15 minute de ani de zile. Doar că noi nu am fost atenți. "Un proces de proiectare care să se concentreze pe satisfacerea nevoii de bază, în loc să proiecteze pentru achiziționarea de produse, este fundamental pentru această tranziție", afirmă WEF. "Aceasta este mentalitatea necesară pentru a reproiecta orașele în vederea reducerii vehiculelor private și a altor utilizări."

O parte a "abordării circulare" a WEF pare să ne oblige să trăim în așa-numitele orașe de 15 minute, care ar trebui să se numească "închisori în aer liber", din care nu numai că nu vom avea mijloace de transport, dar nu vom avea nici mijloace de evadare. Toată această discuție despre eliminarea treptată a producției de petrol și gaze în favoarea "energiei curate" este interesantă, având în vedere că Bill Gates a fost surprins recunoscând în cercul său de apropiați că totul este o înșelătorie.

Potrivit lui Gates, care vorbea în fața unei audiențe private, energia eoliană, solară, tehnologia bateriilor și alte surse de energie regenerabilă ar putea fi la modă și ar putea fi surse valoroase de venit pentru elita putred de bogată, dar nu sunt capabile să rezolve problema schimbărilor climatice. Și se pare că faptul că energia regenerabilă nu este de fapt capabilă să rezolve schimbările climatice, în ciuda faptului că ne este vândută ca fiind leacul pentru așa-zisa încălzire globală provocată de om, este foarte amuzant pentru Bill Gates.

Gates are o istorie de a fi - în mod suspect - cu un pas înaintea dezastrelor mondiale majore. Și de a profita de ele atunci când acestea sosesc. Chiar săptămâna aceasta s-a aflat că noul vaccin oral al lui Gates a provocat o epidemie de poliomielită în Africa, paralizând numeroși copii. A existat vreo scuză din partea lui Gates? Bineînțeles că nu. A menționat măcar mass-media mainstream această știre? Bineînțeles că nu, mai comenteaza sursa citata.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE