Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Cumetria Mosteanu-Merica vrea sa se impuna la Aeroporturi Bucuresti. Secretarul "Imi bag p*la" e propulsat la sefia companiei

Postat la: 15.06.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Dupa aparitia articolului nostru de ieri prin care anuntam ca mafia din Transporturi se pregateste de un puci la SC Aeroporturi Bucuresti SA, urmand mai multe jocuri de culise pentru schimbarea conducerii performante cu una aservita clanurilor interlope institutionalizate din minister, azi am intrat in posesia unor noi amanunte.

Initial, planul era ca Liviu Ionut Mosteanu, secretar de stat in Transporturi, proaspat numit de Dacian Ciolos in functie, dupa un dezastru total lasat in urma in Portul Constanta, acum urmand sa se ocupe si de transporturile aeriene, ar fi urmat sa-si puna amicul, pe Radu Merica (fost si el secretar de stat), ca sef al CA al Aeroporturi Bucuresti, iar director ar fi urmat sa (re)vina Liviu Radu, cel aflat in proces cu actuala conducere, unul din cei care a ingropat performanta Aeroportului Otopeni.

Dupa aparitia articolului nostru, Mosteanu a decis ca la sedinta CA din 23 iunie sa nu se mai oboseasca sa-l repuna in functie pe Liviu Radu, personaj atat de controversat si sesizat la DNA de catre corpul de control al MT, si sa-l numeasca director al companiei direct pe Radu Merica. Mosteanu se cunoaste bine cu Merica de pe vremea cand ambii lucrau pentru BMW, primul ocupandu-se de comunicare, iar al doilea de manageriat.

Merica este cunoscut publicului din România fiind primul secretar de stat pe o functie importanta, care a refuzat un act oficial si a scris o rezolutie: "Nu sunt de acord si imi bag si p*la!", fapt ce a scandalizat nu numai opinia publica dar si seful ministerului, precum si pe premierul de la acea data care a decis sa-l demita din functie.

Radu Merica se lauda peste tot ca este amic la toarta cu Klaus Iohannis, el considerandu-se si "neamt" pentru ca a lucrat la BMW, mai mult se confeseaza amicilor precum Mosteanu ca face parte din aceeasi organizatie secreta cu seful statului si ca el a fost cel care a contribuit decisiv ca acesta sa primeasca "Crucea de Merit" din partea Germaniei (in foto, la ceremonie, Merica - in mijloc - alaturi de Iohannis si ambasadorul Germaniei, Werner Hans Lauk).

Tot pe "filiera germana", Mosteanu - care, cum spuneam, a produs "comunicarea" la BMW prin firma sa - a fost recompensat, dupa o tura pe la Constanta, cu postul de secretar de stat in Transporturi, misiunea sa oculta fiind privatizarea - se va vedea - in favoarea unor firme nemtesti, atat a Aeroportului Otopeni, dar si a Portului Constanta, urmand ca acesti operatori sa preia majoritatea serviciilor si actiunilor. Si pentru a-i cumpara tacerea, ministrul Dan Costescu urmeaza ca dupa finalizarea operatiunii sa fie numit in conducerea unei firme nemtesti, asa cum Ziuanews a anuntat cu ceva timp in urma.

Fireste, Dacian Ciolos e doar spectator, la ordinul lui Merkel, via Iohannis. Acesta este planul secret despre care si serviciile de informatii - SRI, dar mai ales SIE (scandalul dintre Iohannis si Mihai Razvan Ungureanu nu e pe tema Israel sau Black Cube, ci pe aservirea totala a României catre Germania din punct de vedere economic) - cunosc multe amanunte. Dupa ce am dat bancile, petrolul si gazele la austrieci, acum umeaza sa cedam nemtilor principalele porti ale tarii, cea aeriana si cea maritima.

Luca Iliescu

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE