Ordin cu dedicatie dat de Ioan Rus pentru falimentarea companiei CFR Călători
Postat la: 24.06.2015 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Inainte da a parasi Ministerul Transporturilor pentru limbasul golanesc la adresa romanilor din Diaspora, Ioan Rus a dat un ordin cu dedicatie, dar si cu iz mafiot, pentru baietii destepti care roiesc in jurul caii ferate, prin care duce direct catre faliment compania de stat CFR Calatori SA, facand astfel jocurile operatorilor privati de transport auto de persoane.
Astfel, pe 4 iunie 2015, Ioan Rus emite Ordinul nr. 723/2015 prin care defineste categoriile de trenuri de calatori in functie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de calatori. Prin acest ordin a lui Ioan Rus, viteza comerciala este principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului la transportul feroviar de calatori.
Practic, ordinul limiteaza viteza maxima de 60 km/h pentru trenurile Intercity, ceea ce face ca pretul calatoriei sa fie foarte mare, si, astfel calatorii sa fie obligati sa renunte la transportul cu trenul si sa se deplseze cu microbuze, autocare sau masini proprii. La elaborarea acestui ordin cu dedicatie au pus umarul directorii generali numiti de catre Ioan Rus la CFR Calatori SA si CFR SA, Iosfi Szentes si respectiv Dan M Costescu.
Ordin pentru renunţarea la călătoriile cu trenul
"In forma actuala, Ordinul Ministerului Transporturilor nr.723104.06.2015 publicat in Monitorul Oficial nr.436 din 18 iunie 2015- care defineste categoriile de trenuri de calatori in functie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de calatori, nu corespunde cerintelor masterplanului de transport si nici cerintelor de calatorie cu trenul in ceea ce priveste pe calatorii din Romania care se deplaseaza cu trenurile asigurate de CFR Calatori SA. Acest ordin dat de Ioan Rus va indeparta calatorii de pe transportul feroviar de calatori de stat si privat, dar in special de la compania CFR Calatori,SA , care este astfel se vede obligata sa asigure decat la trenurile lC o viteza comerciala de minimum 60 Km/h, adica o viteza de circulatie permisa in orase la deplasarile autoturismelor. Ca atare, la viteze comerciale de minimum 60 Km/h, calatorii vor plati bilet de calatorie la servicii de Intercity (lC)", a declarat pentru ZIUANews un fost ministru al Transporturilor.
„Cum crede Ministerul Transporturilor si SNTFC,,CFR Calatori,,SA ca la trenurile de calatori cu viteza medie comerciala, in principiu de minimum 35 Km/h , adica cu viteza mai mica decat cea legala pentru deplasarea autoturismelor si autobuzelor in localitati, la care se percepe tarife de calatorie de trenuri Regio ( R ) pana la trenurile lC cu o viteza comerciala de minimum 60 Km/h, vor veni calatorii pe traseele operate de ,,CFR Calatori,,SA? Oare, prin emiterea acestui ordin, nu cumva Ioan Rus si directorii generali de la CFR Calatori si CFR SA au gandit o noua forma de distrugere a SNTFC,,CFR Calatori,,SA?", a subliniat fostul demnitar.
Mult mai rău decât pe vremea lui Ceauşescu
Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR) considera ca acest ordin emis de catre Ioan Rus se refera la faptul „ca viteza comerciala ce este principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului , este un parametru oferit de Infrastructura Feroviara si serviciile oferite de operatorii de transport depind in totalitate de acesta si sunt mult viciate de infrastructura feroviara subfinantand continuu de Guvernul Romaniei si de Ministerul Transporturilor".
„Consideram ca distanta maxima, ce este un alt criteriu de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului, apare doar la trenurile Regio, categorie la care apare si parametrul „ opriri specifice fiecarei categorii de tren,, cu precizarea ca,, opreste in halte, halte de miscare, halte comerciale si statiile de cale ferata din parcursul trenului, in proportie de minimum 70 % din numarul total al acestora". Inainte de 1990 la CFR erau viteze comerciale mai mari decat cele din prezent pentru ca Guvernul Romaniei si Ministerul Transporturilor de la acele vremuri dadeau mai multa importanta caii ferate din tara noastra decat au dat dupa Revolutie si decat dau in prezent Guvernul Romaniei si Ministerul Transporturilor.
Este inexplicabil, tinand cont ca in Uniunea Europeana transportului feroviar i se acorda o mare importanta ajungandu-se la viteze comerciale de ordinul sutelor de Km/h, ca in Romania viteza comerciala ce este acum principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului. Practic este un parametru oferit nu de operatorii de transport feroviar ci de Infrastructura Feroviara si, deci, serviciile oferite de operatorii de transport depind in totalitate de starea infrastructurii feroviare subfinantata continuu de Ministerul Transporturilor si Guvernul Romaniei", a precizat pentru ZIUAnews, Maxim Rodrigo, liderul Federatiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania.
Ion Teleanu
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Psihiatrii avertizează împotriva tratamentelor dăunătoare și experimentale pentru persoanele de sex masculin și feminin
O organizație psihiatrică de top din Europa îi avertizează pe medici să nu promoveze "tratamente" transgender "experimentale" pentru copiii și adolescenții confuzi de gen.
-
Tot mai multi oameni de știință confirmă că realitatea este o iluzie, iar fizica cuantică arată că Einstein s-a înșelat!
Un experiment realizat la Centrul pentru dinamică cuantică al Universității Griffith a demonstrat că conceptul sceptic al lui Einstein de "acțiune ciudată la distanță" există cu adevărat.
-
O gripă sezonieră agresivă a fost denumită Covid. Ea a venit și a trecut înainte de sfârșitul anului 2019
Pandemia de Covid din 2020 a fost instigată de guverne și ajutată de mass-media corporatistă. Covid-19, cum a fost denumita artificial o gripa sezonieră destul de agresivă, "a venit și și-a făcut treaba sezonieră în toamna-iarna lui 2019", scrie Joel Smalley, expert in biotehnologie.
-
CEO-ul Pfizer afirmă: "Cancerul este noul Covid". Compania lui Bourla se pregătește să lanseze o nouă injecție oncologică ARNm
Directorul general al Pfizer, Albert Bourla, s-a lăudat săptămâna trecută că "cancerul este noul Covid", de pe urma căruia Big Pharma speră să obțină profituri masive prin vânzarea de medicamente împotriva cancerului.
-
Un profesor de medicină japonez avertizează lumea în legătură cu periculoasele injecții cu "replicon autoreplicant"
Renumitul profesor de medicină japonez Masayasu Inoue a avertizat împotriva administrării unui nou tip de "vaccin" cu ARNm fabricat în Japonia, care va fi gata în cursul acestui an.
-
Luxul lui Iohannis si apetitul pentru avioane private: Contract-cadru de 8,5 milioane de lei pentru patru ani
Patru companii au câștigat un acord-cadru pe patru ani pentru servicii de transport aerian de călători în țară și străinătate în urma unei licitații organizate de Administrația Prezidențială, potrivit anunțului oficial de pe portalul achizițiilor publice. Contractul-cadru are valoarea maximă de 8,5 milioane de lei.
-
Cum va fi utilizată inteligența artificială la Festivalul de Film de la Cannes. Ce alte tehnologii vor fi folosite în premieră
Securitatea la cea de-a 77-a ediţie a Festivalului de Film de la Cannes va fi una tehnologizată, cu dispozitive experimentale folosite într-un moment în care planul Vigipirate se află la cel mai înalt nivel, în preajma Jocurilor Olimpice de la Paris.
-
După carnea artificială, cafeaua sintetică e pe Agenda 2030. Si asta "va salva planeta" si ne va scoate din ghearele "crizei climatice"
"O băutură care va apărea în curând pe piață are un gust mai bun decât cafeaua. E făcută din alte ingrediente, dar are un efect similar. Și e de așteptat ca multă lume să opteze de acum pentru ea.", ne anunta Wall Street Journal.
-
Pentru Nicușor Dan, respectul banului public este vorbă în vânt
Nicușor Dan este acuzat în ultima vreme de dublă măsură în ceea ce privește gestionarea bugetul public. Pe de o parte, actualul edil declară faptul că prin acțiunile sale a salvat Primăria Capitalei de la faliment și este un garant pentru cheltuirea judicioasă a banului public.
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Un psiholog a lucrat 20 de ani într-un mare spital din România cu o diplomă cumpărată dintr-un bar
- 2.Planul Soros respectă și îmbunătățește Planul Kalergi: cele 6 puncte principale dupa care se va modela viitorul Europei după Europarlamentare
- 3.Israelul isi face planurile pentru Gaza depopulata de palestinieni - O megaregiune futuristă între Eurasia și Africa pe placul Forumului de la Davos
- 4.Prefectul Cosa Nostra: mafia din Techirghiol a vândut sub patronajul primarului Iulian Soceanu pana și terenul de sub statia de autobuz!
- 5.Masonii au angajat o firmă de lobby pentru "promovarea integrării României în energii regenerabile" și intrarea in Schengen
- 6.Documente secrete ale Rusiei dezvăluite de Washington Post: Strategia lui Putin asupra Statelor Unite pentru O Nouă Ordine Mondială
- 7.Fără să definească termenul "pandemie", OMS vrea să dețină o putere globală uriașă asupra tuturor statelor lumii
- 8.Ce a discutat preotul Mega cu Putin. Regizorul s-a mai întâlnit cu fostul președinte Medvedev și cu filantropul Konstantin Malofeev
- 9.Syria TV: Un sef din serviciile de informații românești a vizitat Siria și s-a întâlnit cu Bashar al-Assad
- 10.Dosarul secret al lui Iohannis si ultimul obstacol privind recuperarea casei din Sibiu și a banilor din chirie
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu