Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Aeroportul Otopeni e sabotat din interiorul Ministerului Transporturilor printr-o mafie interdepartamentala

Postat la: 17.02.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Dragos Titea, fostul secretar de stat de la Ministerul Transporturilor, cel pe care Ziuanews l-a descoperit ca a folosit un elicopter pentru deplasari in concediu impreuna cu familia (incluzandu-si copiii printre personalul navigant!) continuă sa traga sforile in Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, prin oamenii sai de incredere, desi a fost "zburat" din minister dupa performanta mai sus aminitita.

Titea, in 2015, este cel care a impiedicat repararea Pistei de decolare nr 2 a Aeroportului Otopeni, cerand in repetate randuri aceleasi documente prin intermediul directiilor de resort din minister (transport aerian, investitii si juridica), contrar prevederilor art 4(1) si (2) din OUG 109/2011. Desi termenul pentru finalizare este iulie 2016, daca s-ar fi terminat reparatiile in 2015 se putea devansa reparatia capitala a Pistei de aterizare nr 1, adica sa se stearga mai rapid deficientele grave de administrare si conducere din ultimii patru ani. Nu s-a facut asta intrucat, asa cum Ziuanews a aratat in repetate randuri, in minister nu se doreste niciun fel de realizare pentru CNAB si, in loc de suport, prin functionari incapabili si corupti, atat activitatea de administrare cat si conducerea executiva sunt sabotate si scurtcircuitate.

Se solicita, aberant, situatii si documente direct de la compartimente si servicii, ocolindu-se Consiliul de Administratie si conducerea executiva, iar pe baza acestora se creeaza la nivelul conducerii ministerului o imagine voit falsa asupra managementului CNAB. Functionari din minister, sub influenta lui Dragos Titea, impiedica acordarea unei cresteri de 25% fondului de salarii total pe 2016. La acest procent s-a ajuns prin negociere, cresterea initiala fiind de 50%, motivata de faptul ca din 2006 nu s-a mai inregistrat nicio crestere salariala in conditiile in care traficul a crescut de trei ori, iar veniturile companiei la fel.

Mai nou, fara vreo ratiune legala, oamenii lui Titea, santajeaza efectiv cu respingerea proiectului de buget al CNAB pe 2016, incercand sa oblige membrii CA sa renunte la componenta variabila a indemnizatiei, asa cum a aratat Ziuanews intr-un articol anterior, la butoanele acestei "mânarii" aflandu-se un alt personaj malefic din minister, directoarea Anisoara Cornila. Insa componenta de care vorbim a fost stabilita in mai 2015, printr-un contract de mandat impus pe baza unei imputerniciri semnate de toti factorii decidenti, inclusiv de ministru, iar reprezentantul ministerului a fost chiar Cornila. Asa se face ca membrii AGA au refuzat sa se abata de la mandat desi erau obligati sa negocieze. Ca atare, componenta variabila a fost practic stabilita in derâdere, la nivelul rezultatelor de pana in mai 2015 si nimeni nu se astepta ca printr-o administrare profesionala sa se ajunga la rezultatele obtinute in acest mandat.

Ar fi de dorit, deci, sa situatia sa se rezolve la nivelul institutiilor statului si nu sa se ajunga la cei carora aceste autoritati le-au promis ca nu se vor mai amesteca, potrivit obiceiurilor relatate de Ziuanews, in administrarea companiilor de stat (ambasade, FMI etc.). Este cazul ca factorii decidenti sa intervina cu privire la maniera brutala si distructiva care defineste amestecul unor directii de resort din Ministerul Transporturilor in administrarea CNAB.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE