Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Rocada Mare de la Transporturi: Preotul Bolos in locul pacatosului Costescu. Acatiste pentru privatizarea Aeroportului Otopeni, la pachet cu Tarom

Postat la: 01.02.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Cum anunta recent Ziuanews, Guvernul Dacian Ciolos, la propunerea ministrului Transporturilor, Dan Costescu, vrea sa privatizeze in mare viteza Aeroportul Otopeni, pentru ca s-ar fi gasit un mare magnat dornic sa preia principalul nod aerian din România.

Cum spuneam, ministrul Costescu isi pregateste retragerea, urmand a fi cooptat in boardul unei companii germane, dar nu inainte de a da un ultim tun financiar prin privatizarea Aeroportului Otopeni, dar si a companiei Tarom (daca se poate, la pachet). In locul lui Costescu, functia de ministru al Transporturilor ar urma sa fie preluata de preotul de la AM POS Transporturi, Marcel Bolos, actualmente secretar de stat, un personaj extrem de controversat, ale carui potlogarii total neortodoxe au fost relatate in mai multe randuri de Ziuanews.

Din nou, de strategia "cazului" se ocupa "eminenta cenusie" de la Transporturi, directoarea Anisoara Cornilă, cea care ii dicteaza practic lui Costescu nu numai mersul trenurilor, dar si mersul lucrurilor din minister. Nu al lucrurilor "bine facute", ci al celor cu iz penal, DNA ar trebui sa se sesizeze de multa vreme in privinta lui Costescu, numai dovezile prezentate de noi putand cuprinde mai multe dosare.

Si pentru ca privatizarea de la Aeroportul Otopeni sa mearga "unsa", Cornila impreuna cu Costescu l-au infipt pe Bolos in AGA Companiei Aeroporturi Bucuresti. Cornila mai controleaza cativa membri din acelasi consiliu, cum controleaza si la Tarom, acolo unde l-a impus in CA pe ginerele ei, chiar in locul sau, ocupat din partea ministerului. Asa se face ca si Aeroportul si Taromul se doresc date la pachet.

Strategia tandemului Costescu-Cornila e ca daca se formeaza acest pachet si are acordul Guvernului Ciolos, nu mai bate la ochi ca aeroportul este nu numai un nod aerian pentru transportul public, dar si un important punct strategic pe harta NATO, ceea ce ar insemna ca privatizarea acestuia ar trebui sa fie aprobata de CSAT, cu acordul Aliantei. Costescu, insa, vrea privatizarea pachetului pe repede inainte, ca sa preia tunul financiar si sa fie recompensat cu postul de la firma nemteasca (firma care are cel mai probabil de a face cu privatizarea), iar Marcel Bolos, tot ca recompensa, sa preia functia de ministru al Transporturilor.

Nici Ion Tiriac nu este strain de aceasta cauza, acesta detinand, printr-un concurs de imprejurari cel putin ciudat, un spatiu important in incinta aeroportului, urmand prin aceasta pozitie sa aiba un cuvant greu de spus in privinta preluarii de catre misteriosul magnat al pachetului majoritar al CNAB, daca nu cumva chiar Tiriac, alaturi de Costescu si Cornila nu sunt tartorii acestei tranzactii. Probabil ca SRI are raspuns la aceasta intrebare si, cum ar fi corect, va informa CSAT, dar si DNA.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE