Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Bataie de joc de la Examenul de Titularizare, la Educatie Muzicala din 20 Iulie 2016

Postat la: 01.08.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Candidatii au fost sabotati de Ministerul Educatiei. Primul subiect se refera la Semiografia moderna a notatiei contemporane, muzicala; acestia trebuiau la examenul de titularizare sa dea raspunsurile direct pe foaia cu subiectele de la examen, sa defineasca cele 12 semne conventionale, inventate de anumiti compozitori din secolul XX.

Publicam in cele ce urmeaza scrisoarea adresata redactiei de unul dintre candidati, caruia, din motive evidente, ii protejam numele:

"Studentii absolventi de la sectia Pedagogie Muzicala si candidatii de la examen au marturisit ca nu au studiat niciodata in cadrul cursurilor la facultatea de Muzica, si nu se afla in programa academica la nici un curs studiul semiografiei moderne cu semnele notatiei contemporane. Cu atat mai rau, subiectul semiografia moderna a notatiei contemporane nu este inclusa nici la Examenele de Licenta si nici la Examenele de Masterat.

Candidatii de la examenul de Titularizare au fost nevoiti sa ia legatura cu profesorii universitari cu care au studiat pentru a li se explica ce sunt cu aceste 12 semne din foaia de examen. Candidatii nu au primit nici un raspuns concret, datorita faptului ca nici profesorii universtiari nu stiau sa raspunda la acest subiect de pe foaia de examen, de la Titularizare, pe care Ministerul Educatiei l-a dat la examenul candidatilor de la Educatie Muzicala. Un alt incident flagrant pe care Ministerul Educatiei l-a facut la Examenul de Titularizare cu toti candidatii de la Pedagogie muzicala, este faptul ca Ministerul Educatiei a omis un adevar, ca sunt doua categorii de absolventi inscrisi la examenul de Titularizare:

1. Absolventi cu studii de licenta (durata facultatii de 3 ani) iar dupa terminarea celor 3 ani, cu obtinerea examenului de licenta urmeaza

2. Absolventi cu studii de Masterat (durata 2 ani).

In care, studentii de la Universitatea de Muzica din Cluj, Bucuresti, Craiova, Iasi, etc. inscrisi la sectia Pedagogie Muzicala - studii de licenta - nu au studiat Semiografia secolului XX cu semnele contemporane. Abia la Master o singura facultate din tara (la Cluj) preda studentilor inscrisi in cadrul facultatii de Pedagogie Muzicala , la cursul de Teoria Muzicii - Semiografia secolului XX cu semnele contemporane.

Nu intelegem de ce Ministerul Educatiei nu verifica inainte programa academica si sa se consulte cu Universitatile de Muzica din tara la elaborarea subiectelor pentru examenul de titularzare, conform disciplinelor si continuturilor predate pe care absolventii de facultati le-au studiat in cadrul cursurilor de licenta si master? Nu este normal candidatii sa primeasca un subiect de examen academic pe care acestia nu l-au studiat in cadrul cursurilor universitare si sa fie defavorizati la obtinerea notelor bune prin sabotarea examenelor.

Iar Ministerul Educatiei a sabotat examenul Candidatilor cerandu-le si studentilor absolventi de Pedagogie Muzicala- cu studii de licenta, sa scrie pe foaia de examen despre un subict pe care acestia nu l-au studiat la facultate niciodata, pentru ca nu face parte din programa academica a cursurilor de licenta , la fel cu absolventii de Pedagogie Muzicala de la Master.

Ca sa se inteleaga mai bine sabotarea flagranta pe care Ministerul Educatiei a facut-o cu candidatii inscrisi la Examenul de titularizare, la disciplina Educatie Muzicala, vom transpune situatia de la titularizare, exemplara cu a elevilor de clasa a 8-a , se li se ceara la examenul de capacitate sa resolve un subiect de clasa a 10-a sau a 11-a. Cam asa a facut Ministerul Educatiei cu absolventii studiilor de licenta si masterat.

Aratam inscrisuri ale programelor academice de la diferite facultati de muzica din tara, la Sectia Pedagogie Muzicala, disciplina Teoria Muzicii, unde nu se regaseste studiul Semiografiei moderne cu semnele contemporane.

Din pacate, Ministerul Educatiei a sabotat pe toti candidatii de la Examenul de Titularizare, la Disciplina Educatie Muzicala. Acesta este si motivul pentru care, multi candidati au picat examenul. Candidatii au fost sabotati de Ministerul Educatiei, dandu-le subiecte care nu se studiaza la facultate. Ba mai mult, in Metodologia pentru Examenul de Titularizare, Ministerul Educatiei a cerut candidatilor sa stie Semiografia moderna, cand aceasta nu se studiaza la nici o facultate din tara.

Un alt incident neplacut care a avut loc in timpul examenului de titularizare, candidatii de la Educatie Muzicala au intampinat probleme, create de Ministerul Educatiei. Li s-a cerut in Foaia de Subiecte de examen sa completeze direct raspunsurile, acestia au dat deja raspunsurile pe foaia de Subiecte de la examen, si dupa o ora si jumatate, in timpul examenului, candidatii au primit o notificare de la Ministerul Educatiei ca nu trebuie sa mai dea raspunsul direct in Foaie cu Subiecte, si sa raspunda pe foaia de examen si la subiectul I. Dupa ce aceasta confuzie grava, studentii au pierdut inca 15-20 minute pentru a transcrie tot de pe foaia cu subiecte direct pe foaia de examen.

Ministerul Educatiei Trebuie sa faca reforma si in cazul Examenelor de Titularizare impreuna cu reforma invatamantului gimnazial si liceal. Intelegem de ce profesorii iau note mici la examenele de Titularizre, an de an, profesorii sunt sabotati prin conceperea subiectelor in mod intentionat gresit si lipsita de colaborare intre Institutiile de invatamant pe care le are in subordine, special pentru ai sabota, si pentru a nu le crea sansa profesorilor sa devina titulari la locul de munca. Nu pentru ca nu sunt pregatiti profesorii, ci pentru modul in care li se cere profesorilor sa fie pregatiti cu subiecte pe care nici nu le-au auzit in viata lor si nici nu le-au studiat in cadrul cursurilor universitare."

Documente programa si cerinte AICI, AICI, AICI si AICI. Alte documente doveditoare AICI, AICI, AICI si AICI

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE