Gașca Ciolos-Borc-Mosteanu-Pestesan insista sa vanda pe nimic Aeroportul Otopeni
Postat la: 22.09.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Ziuanews a avut un lung serial, derulat pe aproape trei ani despre situatia de la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti. Mai mult, de aproape un an am tot scis despre retele intregi de interese din guvern, din Transporturi, firme particulare, de a pune mana pe aceasta societate. Am vorbit si de puciul pus la cale de clanurile mafiote din Transporturi, dar si despre recentul interes al bielei-manivelei Pestesan-Mosteanu, in interesul gruparii Ciolos-Borc de a instraina compania pe segmentul germano-francez.
Iata ca un alt ziar se alatura demersului nostru, care ziar la randul lui a deschis un serial, este vorba despre enational.ro. Am preluat si ieri un episod al anchetei colegilor nostri, care a completat dezvaluirile nostre, preluam si azi un episod care intareste cu mult mai mult cele pe care Ziuanews le-a devoalat in decursul timpului. Mai mult, am aratat recent cum acest grup de interese ilicite dorea declasificarea Aeroportului Otopeni pentru a vinde serviviile mult mai ieftin, dar pe comisioane mult mai mari. Din nefericire pentru aceasta gasca, numarul calatorilor a crescut neasteptat, asa ca declasificarea de "aeroport international" este tot mai dificila. Cu toate acestea, Ciolos & Co. insista sa cedeze aeroportul intereselor straine, cu toate ca vorbim despre o poarta aeriana de interes strategic, cu atat mai mult in noua conjunctura globala politica.
Cert este ca putini credeau ca se va atinge „target"-ul de 10.000.000 de calatori pentru Aeroportul Otopeni, in anul 2016. Iata insa ca acest barem a si fost depasit, cifra prognozata acum pentru sfarsitul anului fiind de 13.500.000 de clienti. Iar faptul ca Aeroportul Otopeni incepe sa fie un concurent ca sa conteze pe apriga piata aeroportuara europeana a atras atentia marilor jucatori. Asa ca Otopeniul este supus in prezent unui atac disperat, pentru a-i fi coborat pretul, intr-un moment strategic, de care depinde nu doar viitorul Aeroportului, dar si nenumarate alte interese nationale.
Ciolos-Mosteanu-Pestesan
Acesta este „Triunghiul Bermudelor" in care ar putea disparea, in doar cateva luni, Aeroportul Otopeni. Cel putin in forma actuala de constituire, ca si companie de stat. Pentru ca, de cand cabinetul Ciolos „a fost invitat la Palatul Victoria doar sa organizeze alegerile", vorba „pacatoasei" Raluca Pruna, „gasa tehnocrata" a dat o atentie cu totul si cu totul deosebita acestui obiectiv. Unul care, sa nu uitam, mai intra si sub sfera structurilor abilitate sa vegheze la apararea sigurantei nationale. Cert este ca fostul ministru Dan Costescu este cel care a autorizat operatiunea de declansare a „macelului" la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti. Sens in care, dupa cate se vorbeste prin sistem, l-a si propulsat pe consilierul sau Ionut Mosteanu drept secretar de stat pe probleme aviatice, in loc sa-l lase pe bietul tehnocrat sa-si termine barem si el o facultate.
Tot „gasca tehnocrata" de la Transporturi este cea care l-a adus pe Adrian Nicolae, un pompier caruia ii este rusine de meseria lui, de nu si-a trecut-o in CV-ul oficial, sa raspunda de intreaga securitate a companiei TAROM. Inclusiv din punct de vedere antiterorist. Dar acum acest amatorism poate fi „decodat" si in alta „cheie". Pentru ca tot haosul recent de la Aeroport, inclusiv ultima „bulibaseala" a organigramei, pare deja unul provocat. Mai ales de cand Cosmin Pestesan a fost pus sef al Aeroportului, cu toate ca acesta nu misca in front fara acordul adevaratului „jupan" de la Otopeni, „nemuritorul" consilier Gabriel Tara. Numai ca, pe filiera Pestesan- Mosteanu- Ciolos (n.a. - oare chiar atatia prieteni de familie o avea premierul in „gasca tehnocrata?") a intervenit un scurtcircuit. Intentionat sau nu, ramane de vazut..., subliniaza ziaristii de la enational.ro.
Vine EASA si o „belim"!
Pentru ca Pestesan, considerandu-se deja un mare initiat al sistemului, pentru ca o raspunde si el la niscai comenzi, i-ar fi dat asigurari lui Mosteanu si inclusiv premierului Julien Ciolos ca aeroportul este gata pregatit pentru inspectia vitala a celor de la EASA (European Aviation Safety Agency), adica autoritatea suprema aeriana europeana, care nu peste mult timp va organiza cea mai mare actiune de control din Romania. Si va decide daca va certifica sau nu Aeroportul Bucuresti. Numai ca toata lumea din Ministerul Transporturilor stie bine ca, daca stricam in continuare tot ce merge si nu reparam din mers ce mai e de reparat, „o sa vina EASA si o sa o belim"! Pur si simplu!
Pentru ca obligatoria Pista 2 nu este inca operabila, in timp ce Pista 1 este deja facuta praf si pulbere, fiind invariabil necesara intrarea ei in reparatii capitale. Iar daca inspectorii EASA nu ne vor gasi in regula cu aceste aspecte, ca sa dam doar doua exemple, ceea ce inseamna implicit cozi interminabile la imbarcare, calatori care pierd avioanele si sume uriase cheltuite pentru despagubirea clientilor, atunci nu ne vor certifica. Si, automat, vor fi relocate curse catre alte aeroporturi, companii aviatice de prestigiu vor refuza sa mai zboare pe Otopeni, un aeroport care va putea pierde astfel intr-o clipa tot ce s-a construit in ani de munca. Inclusiv un numar impresionant de cateva milioane de calatori anual.
Il scot pe bursa!
Insa dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, structurile sunt ingrijorate nu neaparat de faptul ca vom pierde „la mustata", parca voit, aceasta certificare a EASA. Chiar daca si aici sunt probleme, din moment ce numirea drept director de conformitate pe Ordinul 139 a lui Cristian Alexe este si ea deja disecata pe toate partile, ca fiind una cel putin neconforma. Numai ca exista suspiciunea ca, in doar cateva luni, Aeroportul Otopeni va fi scos pe bursa europeana. Si, fara certificarea autoritatii europene, cei interesati ar putea profita din plin, fortand achizitionarea pachetului majoritar la un pret mult mai mic decat daca am trece cu bine de controlul EASA.
„Binomul" franco-german
Mai mult chiar, deja se fac pariuri ca, fie si sub forma intermediara a unui fond de investitii, Otopeniul va ajunge in cele din urma tot pe mana francezilor, care au atat de multa incredere in „gasca tehnocrata". Asta dupa ce, nu cu mult timp in urma, „National" a dezvaluit si ca germanii de la Lufthansa forteaza preluarea TAROM, incercand intr-o prima faza sa intre pe Otopeni, prin „deturnarea" exclusivitatii detinute de compania inca romaneasca pentru reparatiile facute avioanelor in cadrul aeroportului. Deci, „binomul" franco-german poate canta cat de curand prohodul aviatiei romanesti, daca francezii vor primi Aeroportul Otopeni si nemtii compania TAROM. Asta ca sa se priceapa mai bine cum se ocupa strict de organizarea alegerilor „gasca tehnocrata" de la Bruxelles, facand din timp cartile pentru „tunuri" pe langa care cele ale politicienilor par simple combinatii de targovete in piata.
DIN ACEEASI CATEGORIE...
-
Europa Liberă prezintă documentele "strict confidențiale" prin care Ciolacu, Iohannis & Ciucă au fost avertizați despre dezastrul bugetar al României si nu au facut nimic
Cei mai importanți oameni din statul roman știau inca din august 2024 ca Romania se indreapta catre un dezastru bugetar. ...
-
Stenograme din rechizitoriul DNA: Coldea e șeful cel mare al grupului infracțional organizat. "CĂTĂLINE! CĂTĂLINE, te rog eu frumos, mi-am luat-o în bot și mi-o iau!"
DNA il acuza pe fostul general SRI Florian Coldea de constituirea unui grup infracțional organizat, alaturi de un alt fo ...
-
Iata unde sunt banii despre care se vorbește ca sunt lipsă la buget. Bolojane, te bagi?!
E.ON Energie Romania SA: cifra de afaceri 13.725.371.052 lei, profit 0, pierdere 358.899.374 leiENEL Energie SA: cifra d ...
-
Ucrainienii abia mai rezistă. Putin vrea să cucerească urgent Odesa și să aibă graniță comună cu România si să înglobeze Transnistria
Vladimir Putin vrea sa cucereasca Odesa pentru a taia accesul Ucrainei la principalul sau port la Marea Neagra, a relata ...
-
Info Sud-Est: Containere ale flotei iraniene, aflată sub sancțiuni UE și SUA, ajung în Portul Constanța, în timp ce Autoritatea Vamală spune că nu știe ce mărfuri intră în țară
Dupa ce flota maritima a Iranului a intrat sub sancțiunile Uniunii Europene pentru ca transporta drone pentru Rusia, con ...
-
RepoterIs - La Facultatea de Mecanică, de la decan în jos toți sunt rude: soți și soții, tați și copii. Tablou de familie cu profesori, noră, nepoată, fiu
Cei mai importanți profesori ai Facultații de Mecanica din cadrul Universitații Tehnice lucreaza alaturi de rudele lor a ...
-
O analiză de excepție: Războaie diabolice declanșate de știri false. Reînarmarea este rodul propagandei pe fondul spălării pe creier a maselor
„Inima" Papei „sangereaza cand se gandește la Ucraina, la situația tragica și inumana din Gaza și la Orientu ...
-
Tucker Carlson dezvăluie complotul lui Rupert Murdoch de a-l înlătura pe Donald Trump
Fostul prezentator al Fox News, Tucker Carlson, a afirmat ca familia Murdoch a incercat sa-l recruteze pentru a candida ...
-
E prăpăd: Armata israeliană ascunde amploarea reală a pierderilor după violentele atacuri cu rachete hipersonice iraniene
Israelul a recunoscut ca a fost lovit de peste 50 de rachete trase de Iran si care au ucis 28 de persoane in cele 12 zil ...
-
Efectul Palantir: Armata SUA recrutează titani din Silicon Valley ca locotenenți-colonei. O nouă eră a fuziunii dintre tehnologie și armată
Într-o mișcare revoluționara care a provocat valuri atat in sectorul tehnologic, cat și in cel al apararii, Armata ...
-
Averile miniștrilor din Guvernul Bolojan. Care sunt cele mai bogate persoane din cabinet
Averile miniștrilor din Guvernul Bolojan variaza destul de mult. Daca unii au mai multe proprietați și conturi in banci, ...
-
Algoritmul Palantir a scos la iveală acuzația nucleară cheie care a declanșat războiul dintre Israel si Iran
Autor: Alastair Crooke Rezoluția Consiliului AIEA din 12 iunie 2025 privind „nerespectarea" obligațiilor Iranului ...
-
Arena haLeilor: Vicepremierul de cartel Dragoș Anastasiu in fruntea bucatelor puse pe masa interlopului Nicu Gheară
Firma vicepremierului Dragoș Anastasiu, cel care vrea sa reformeze statul ca in emisiunea "Arena Leilor" - unde a presta ...
-
Bani de mâncare de la stat și pentru cei cu salarii de peste 12.000 lei. Cine mai primeste indemnizatie de hrana si cât
Mii de bugetari, inclusiv cei cu salarii lunare de peste 10.000 de lei, continua sa incaseze lunar diferite sporuri de l ...
-
Escrocheriile penibile ale viitorului ministru al Economiei: Și-a „vândut"apartamentul din București ca să încaseze bani pentru chirie de la Parlament
Deputatul de Gorj, Radu Miruța, nominalizat de USR ministrul economiei și digitalizarii, are multe afaceri dubioase la a ...
-
SCENARIU PROBABIL POST-APOCALIPTIC: BUCUREȘTI DUPĂ UN ATAC NUCLEAR!
Context de declanșare: Pe fondul unui conflict regional escaladat (de exemplu, intre NATO și o putere eurasiatica), Bucu ...
-
Cum l-a păcălit Netanyahu pe Trump sa atace Iranul. A avut intr-adevar Mossad informatii ca iranienii muta activele nucleare si pun focoase pe rachetele hipersonice?!
Președintele american Donald Trump a anunțat, duminica dimineața, ca SUA a efectuat un „atac foarte reusit" impotr ...
-
STENOGRAME DNA - Cum se pensionau militarii cu șpagă la șeful secției de Neurochirurgie de la "Carol Davila": "Vrei să intri în comisie?"
Mai mulți militari ar fi dat șpagi șefului secției de Neurochirurgie de la Spitalul "Carol Davila", Marian Mitrica, pent ...
-
Directorul CFR Călători: "Am peste 11.000 de euro pe lună. Ce înseamnă angajat al statului? Trebuie să mor de foame?!"
Traian Preoteasa, directorul CFR Calatori, a fost intrebat intr-o conferinta de presa despre declaratia sa de avere si c ...
-
Scandal monstru pe Bulgaria: Politico acuză că guvernul de la Sofia a redus artificial inflația pentru a intra în zona euro
Politico publica o ancheta exploziva, acuzand ca Bulgaria, aproape de aderarea la zona euro, ar fi „manipulat" dat ...
-
Rusia și-a orientat strategia pentru a pune mâna pe România: "Rețeta nu e complicată, dar e pusă ingenios în practică"
Cercetator al Institutului de Istorie „Nicolae Iorga" al Academiei Romane și specializat in istoria fostei URSS și ...
-
LISTA integrală a celor aproape 100 de măsuri fiscale discutate de către partide pentru reducerea deficitului
Cele patru partide care vor sa formeze coaliția de guvernare au discutat o lista cu aproape 100 de masuri posibile pentr ...
-
Ritualuri satanice în Israel: Un imens scandal izbucneste sub pretextul respectării traditiilor religioase
Un recent raport de investigație realizat de Israel Hayom a dezvaluit un model de abuz sexual ritual și manipulare psiho ...
-
Să fie doar Teoria Conspiratiei?! „Opțiunea Samson" a Israelului include orașe americane si europene pe lista țintelor nucleare
O serie de documente publicate saptamana aceasta, obținute in urma unui atac cibernetic asupra serverelor serviciilor de ...
-
Vehiculele electrice colectează cantități uriașe de date, inclusiv informații psihologice, genetice și medicale
Un recent reportaj de investigație difuzat pe Channel 5 a explorat riscurile legate de securitatea datelor și confidenți ...
-
Prețul incompetenței: Mitul tarifelor mici la Hidroelectrica. Cât plătim de fapt pe energie față de restul tarilor din UE
Hidroelectrica este, potrivit prețurilor anunțate recent pentru contractele pe care le va semna cu consumatorii casnici ...
-
Zeci de parlamentari cu imobile în București și Ilfov primesc bani de chirie. Care sunt cele mai sonore nume
Zeci de parlamentari primesc bani de chirie deși au imobile in București sau Ilfov. Cei mai mulți dintre aceștia sunt de ...
-
Dezvaluiri explozive - Serviciile secrete iraniene despre șeful AIEA Rafael Gross : "Lucrează în cooperare cu Israelul!"
Serviciile de informații iraniene au anunțat ca dețin documente care arata ca șeful Agenției Internaționale pentru Energ ...
-
O ilegalitate imensa la AMEPIP: Cu o depăsire a termenului de doua luni, incompetentul Cătălin Hojda e (re)numit la conducerea interimară in ciuda Comisiei Europene
Premierul interimar al Romaniei, Catalin Predoiu, profita de haosul din tara si de faptul ca atentia opiniei publice e c ...
-
Mafia lui Burduja stie cum sa SAPE statul! O operatiune de 132 de milioane de euro din bani publici
Scenariul de coșmar al corupției sistemice se rescrie in sectorul energetic. Protagoniști: SAPE S.A., doua SRL-uri-fanto ...
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu