Ordin cu dedicatie dat de Ioan Rus pentru falimentarea companiei CFR Călători
Postat la: 24.06.2015 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Inainte da a parasi Ministerul Transporturilor pentru limbasul golanesc la adresa romanilor din Diaspora, Ioan Rus a dat un ordin cu dedicatie, dar si cu iz mafiot, pentru baietii destepti care roiesc in jurul caii ferate, prin care duce direct catre faliment compania de stat CFR Calatori SA, facand astfel jocurile operatorilor privati de transport auto de persoane.
Astfel, pe 4 iunie 2015, Ioan Rus emite Ordinul nr. 723/2015 prin care defineste categoriile de trenuri de calatori in functie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de calatori. Prin acest ordin a lui Ioan Rus, viteza comerciala este principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului la transportul feroviar de calatori.
Practic, ordinul limiteaza viteza maxima de 60 km/h pentru trenurile Intercity, ceea ce face ca pretul calatoriei sa fie foarte mare, si, astfel calatorii sa fie obligati sa renunte la transportul cu trenul si sa se deplseze cu microbuze, autocare sau masini proprii. La elaborarea acestui ordin cu dedicatie au pus umarul directorii generali numiti de catre Ioan Rus la CFR Calatori SA si CFR SA, Iosfi Szentes si respectiv Dan M Costescu.
Ordin pentru renunţarea la călătoriile cu trenul
"In forma actuala, Ordinul Ministerului Transporturilor nr.723104.06.2015 publicat in Monitorul Oficial nr.436 din 18 iunie 2015- care defineste categoriile de trenuri de calatori in functie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de calatori, nu corespunde cerintelor masterplanului de transport si nici cerintelor de calatorie cu trenul in ceea ce priveste pe calatorii din Romania care se deplaseaza cu trenurile asigurate de CFR Calatori SA. Acest ordin dat de Ioan Rus va indeparta calatorii de pe transportul feroviar de calatori de stat si privat, dar in special de la compania CFR Calatori,SA , care este astfel se vede obligata sa asigure decat la trenurile lC o viteza comerciala de minimum 60 Km/h, adica o viteza de circulatie permisa in orase la deplasarile autoturismelor. Ca atare, la viteze comerciale de minimum 60 Km/h, calatorii vor plati bilet de calatorie la servicii de Intercity (lC)", a declarat pentru ZIUANews un fost ministru al Transporturilor.
„Cum crede Ministerul Transporturilor si SNTFC,,CFR Calatori,,SA ca la trenurile de calatori cu viteza medie comerciala, in principiu de minimum 35 Km/h , adica cu viteza mai mica decat cea legala pentru deplasarea autoturismelor si autobuzelor in localitati, la care se percepe tarife de calatorie de trenuri Regio ( R ) pana la trenurile lC cu o viteza comerciala de minimum 60 Km/h, vor veni calatorii pe traseele operate de ,,CFR Calatori,,SA? Oare, prin emiterea acestui ordin, nu cumva Ioan Rus si directorii generali de la CFR Calatori si CFR SA au gandit o noua forma de distrugere a SNTFC,,CFR Calatori,,SA?", a subliniat fostul demnitar.
Mult mai rău decât pe vremea lui Ceauşescu
Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR) considera ca acest ordin emis de catre Ioan Rus se refera la faptul „ca viteza comerciala ce este principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului , este un parametru oferit de Infrastructura Feroviara si serviciile oferite de operatorii de transport depind in totalitate de acesta si sunt mult viciate de infrastructura feroviara subfinantand continuu de Guvernul Romaniei si de Ministerul Transporturilor".
„Consideram ca distanta maxima, ce este un alt criteriu de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului, apare doar la trenurile Regio, categorie la care apare si parametrul „ opriri specifice fiecarei categorii de tren,, cu precizarea ca,, opreste in halte, halte de miscare, halte comerciale si statiile de cale ferata din parcursul trenului, in proportie de minimum 70 % din numarul total al acestora". Inainte de 1990 la CFR erau viteze comerciale mai mari decat cele din prezent pentru ca Guvernul Romaniei si Ministerul Transporturilor de la acele vremuri dadeau mai multa importanta caii ferate din tara noastra decat au dat dupa Revolutie si decat dau in prezent Guvernul Romaniei si Ministerul Transporturilor.
Este inexplicabil, tinand cont ca in Uniunea Europeana transportului feroviar i se acorda o mare importanta ajungandu-se la viteze comerciale de ordinul sutelor de Km/h, ca in Romania viteza comerciala ce este acum principalul parametru de incadrare in categoria de trenuri si in stabilirea tarifului. Practic este un parametru oferit nu de operatorii de transport feroviar ci de Infrastructura Feroviara si, deci, serviciile oferite de operatorii de transport depind in totalitate de starea infrastructurii feroviare subfinantata continuu de Ministerul Transporturilor si Guvernul Romaniei", a precizat pentru ZIUAnews, Maxim Rodrigo, liderul Federatiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania.
Ion Teleanu
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Un fotbalist de primă ligă a dat în judecată Pfizer și consideră ca vaccinul anti COVID are legătură cu accidentările sale
Accidentat des, François-Xavier Fumu Tamuzo a decis să îşi încheie cariera de fotbalist la jumătatea lunii aprilie, la doar 29 de ani.
-
Gușă despre inca o gafă de-a lui Geoană: "M-am dus la Moscova pentru deoarece așa am convenit cu americanii. De ce s-a mai dus și el pe-ascuns doar Dumnezeu știe!"
În anul 2009, Mircea Geoană a făcut o călătorie secretă la Moscova, fără să-și anunțe echipa de campanie. Pe atunci, Cozmin Gușă era șeful de campanie a lui Geoană. Invitat în cadrul emisiunii „Sub semnul întrebării", moderată de Robert Turcescu la Metropola TV, Cozmin Gușă a povestit care au fost motivele pentru care Geoană a făcut acest gest, care a distrus rapid tot ce se clădise până atunci.
-
Oat-zempic: Rețeta băuturii care ajută la pierderea a 20 de kilograme în doar două luni!
În lumea căutării nesfârșite pentru soluții de slăbit, apare o nouă tendință: „oat-zempic", un smoothie viral de ovăz, care promite pierderea a până la 20 de kilograme în doar două luni.
-
Din banii de la americani, Ucraina dă 8 miliarde de dolari pentru plata salariilor. Ministrul ucrainean de finanțe spune că are o mare problemă
Ministrul ucrainean de Finanțe Marchenko a declarat că 7,8 miliarde de dolari din pachetul de ajutor al SUA vor merge pentru plata salariilor și a altor nevoi financiare, dar din cauza situației de pe câmpul de luptă, perspectivele bugetare ale țării pentru 2025 sunt „incerte".
-
Slănic Prahova - surparea străzii: "S-ar putea să fie vestigii dacice. O apă subterană care spală nisipul"
Locuitorii din orașul Slănic Prahova trec în continuare prin momente de coșmar, după ce o stradă s-a surpat joi, 25 aprilie, la doar 40-50 de metri de blocurile de locuințe.
-
Proteinele Spike ajută celulele canceroase să supraviețuiască și să reziste chimioterapiei. Si vaccinurile ARNm Covid pot avea efecte similare
Proteina Spike din SARS-CoV-2, precum și cea produsă de „vaccinurile" Covid, poate promova cancerul prin faptul că interferează cu activitățile anticancer din organism, potrivit unui studiu recent pretipărite realizat de oamenii de știință de la Universitatea Brown.
-
România are al treilea cel mai mare preț la energie electrică din UE și al șaselea cel mai mare preț la gaze naturale
România ocupă doar locul 20 din 27 în Uniunea Europeană la indicele de accesibilitate pentru plata facturilor la utilități, pe baza costurilor estimate pentru energie electrică, gaze naturale, apă potabilă sau resturi menajere, așa cum sunt raportate de platforma Numbeo, pentru un apartament de 85 metri pătrați.
-
Craniile lui Mihai Viteazul si Radu cel Mare au fost fotografiate în anul 1893 la Mănăstirea Dealu
Unul dintre cei mai importanți conducători din istoria Țărilor Române a fost, cu siguranță, Mihai Viteazul. Pentru o scurtă perioadă, în ultimul an de domnie, acesta a condus de facto cele trei state medievale românești: Moldova, Transilvania și Țara Românească. De fapt, unirea celor trei regiuni a fost și motivul principal pentru care a fost asasinat.
-
Un vulcan din Antarctica erupe cu praf de aur: Peste 100 de milioane de dolari s-au dus în vânt!
Muntele Erebus, care împreună cu insula Deception este singurul dintre cei 138 de vulcani activi din Antarctica, este cunoscut pentru faptul că în fiecare zi emite în atmosferă gaze care conțin aproximativ 80 de grame de aur cristalizat.
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Un psiholog a lucrat 20 de ani într-un mare spital din România cu o diplomă cumpărată dintr-un bar
- 2.Descendentul primului presedinte al Rusiei Comuniste explica planurile secrete ale celor 13 mari familii care conduc lumea spre Apocalipsă
- 3.BlackRock: "Noi conducem America, nu Biden. Ne dorim ca războiul din Ucraina să nu se termine niciodată"
- 4.O misterioasă boală legată de Covid face ravagii în întreaga lume. Medicii nu știu cum să oprească acest val uriaș de infectări care baga oamenii la terapie intensivă
- 5.Planul Soros respectă și îmbunătățește Planul Kalergi: cele 6 puncte principale dupa care se va modela viitorul Europei după Europarlamentare
- 6.SUA înregistrează peste 1 milion de decese în exces în rândul persoanelor de peste 65 de ani de când a început vaccinarea ARNm anti-Covid
- 7.Supravegeherea populației e conform planului secret. Rodeanu: PNL îi face cadou lui Predoiu o "Mică Securitate"!
- 8.Terapiile genetice experimentale și cercetările privind câștigarea funcției reprezintă doar începutul transumanismului
- 9.Guvernul Ciolacu exportă de fapt cereale ucrainene. Fermierii acuză că sunt trecute în acte ca exporturi agricole românești
- 10.Israelul isi face planurile pentru Gaza depopulata de palestinieni - O megaregiune futuristă între Eurasia și Africa pe placul Forumului de la Davos
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu