ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




O alta autostradă din România sta gata sa se surpe

Postat la: 06.05.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

O alta autostradă din România sta gata sa se surpe

O nouă autostradă din România are probleme majore de construcţie, spun specialiştii. Un deputat acuză constructorul lotului 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva că a folosit argila în loc de piatră într-o zona mlăştinoasă, astfel că, din cauza ploilor, pământul a început să se deplaseze.

Noi nereguli sunt semnalate în privinta lucrarilor de la Autostrada Lugoj - Deva Lot 2. De asta data, cel care arata cu degetul spre italienii care construiesc soseaua de mare viteza este un deputat de Timis din partea Uniunii Bulgare din Banat, Niculae Mircovici, condamnat la 6 luni de inchisoare cu suspendare pentru conflict de interese inca de anul trecut, dar ramas inca in Parlamentul Romaniei.

Deputatul de Timis acuza constructorul lotului 2 al Autostrazii Lugoj-Deva ca a folosit argila in loc de piatra intr-o zona mlastinoasa, astfel ca, din cauza ploilor, pamantul a inceput sa se deplaseze. Nu este prima neregula sesizata la acest tronson de autostrada, dar constructorul, firma italiana Salini Impregilo, nu recunoaste expertizele care o incrimineaza si a amenintat chiar ca va da statul roman in judecata, scrie OpiniaTimisoarei.

Tronsonul Traian Vuia - Margina face parte lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva, contract castigat de italienii de la Salini Impregilo, aceiasi care au construit si lotul 3 Sibiu - Orastie, autostrada inchisa la nici un an de la inaugurare, dupa ce au aparut fisuri in asfalt, si care a fost si demolata partial intre timp. Expertii tocmiti recent sa stabileasca daca muncitorii si-au facut sau nu bine treaba pe lotul 2 al Autostrazii Lugoj - Deva au spus ca lucrarile nu sunt conforme cu proiectul, materialul folosit la terasamente avand o calitate „mediocra", insa au precizat ca neregulile pot fi remediate fara ca drumul sa fie demolat.

Acuzati ca au lucrat prost pe Lugoj-Deva, italienii de la Salini-Impregilo resping rezultatele expertizei si ameninta statul roman cu instanta. Constructorul a declarat ca nu recunoaste expertiza facuta la cererea Companiei de Drumuri, care scoate la iveala probleme in ceea ce priveste materialele folosite si in ceea ce priveste executia taluzurilor si a terasamentelor. Italienii spun ca se vor plange inclusiv la Bruxelles, de unde vin banii pentru aceasta autostrada. Daca li se va da dreptate, autoritatile romane risca sa le plateasca penalitati, dar si sa primeasca sanctiuni de la Uniunea Europeana.

Lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva are o lungime de 28,6 km si constructia sa a fost castigata la licitatie de catre asocierea Salini (Impregilo) - Secol SpA cu o oferta de 562 de milioane de lei, aproape 50% din cat estimase CNADNR. „Acum se lucreaza la tronsonul de autostrada Traian Vuia - Margina, in dreptul localitatii Dumbrava, iar autostrada trece printr-o zona mlastinoasa. in 2015 si datorita secetei compania constructoare a folosit mii de masini de argila realizand un strat de doi metri grosime prin care a acoperit golul mlastinos in loc sa foloseasca piatra", a spus Mircovici.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

O alta autostradă din România sta gata sa se surpe

Postat la: 06.05.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

O nouă autostradă din România are probleme majore de construcţie, spun specialiştii. Un deputat acuză constructorul lotului 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva că a folosit argila în loc de piatră într-o zona mlăştinoasă, astfel că, din cauza ploilor, pământul a început să se deplaseze.

Noi nereguli sunt semnalate în privinta lucrarilor de la Autostrada Lugoj - Deva Lot 2. De asta data, cel care arata cu degetul spre italienii care construiesc soseaua de mare viteza este un deputat de Timis din partea Uniunii Bulgare din Banat, Niculae Mircovici, condamnat la 6 luni de inchisoare cu suspendare pentru conflict de interese inca de anul trecut, dar ramas inca in Parlamentul Romaniei.

Deputatul de Timis acuza constructorul lotului 2 al Autostrazii Lugoj-Deva ca a folosit argila in loc de piatra intr-o zona mlastinoasa, astfel ca, din cauza ploilor, pamantul a inceput sa se deplaseze. Nu este prima neregula sesizata la acest tronson de autostrada, dar constructorul, firma italiana Salini Impregilo, nu recunoaste expertizele care o incrimineaza si a amenintat chiar ca va da statul roman in judecata, scrie OpiniaTimisoarei.

Tronsonul Traian Vuia - Margina face parte lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva, contract castigat de italienii de la Salini Impregilo, aceiasi care au construit si lotul 3 Sibiu - Orastie, autostrada inchisa la nici un an de la inaugurare, dupa ce au aparut fisuri in asfalt, si care a fost si demolata partial intre timp. Expertii tocmiti recent sa stabileasca daca muncitorii si-au facut sau nu bine treaba pe lotul 2 al Autostrazii Lugoj - Deva au spus ca lucrarile nu sunt conforme cu proiectul, materialul folosit la terasamente avand o calitate „mediocra", insa au precizat ca neregulile pot fi remediate fara ca drumul sa fie demolat.

Acuzati ca au lucrat prost pe Lugoj-Deva, italienii de la Salini-Impregilo resping rezultatele expertizei si ameninta statul roman cu instanta. Constructorul a declarat ca nu recunoaste expertiza facuta la cererea Companiei de Drumuri, care scoate la iveala probleme in ceea ce priveste materialele folosite si in ceea ce priveste executia taluzurilor si a terasamentelor. Italienii spun ca se vor plange inclusiv la Bruxelles, de unde vin banii pentru aceasta autostrada. Daca li se va da dreptate, autoritatile romane risca sa le plateasca penalitati, dar si sa primeasca sanctiuni de la Uniunea Europeana.

Lotul 2 din autostrada Lugoj - Deva are o lungime de 28,6 km si constructia sa a fost castigata la licitatie de catre asocierea Salini (Impregilo) - Secol SpA cu o oferta de 562 de milioane de lei, aproape 50% din cat estimase CNADNR. „Acum se lucreaza la tronsonul de autostrada Traian Vuia - Margina, in dreptul localitatii Dumbrava, iar autostrada trece printr-o zona mlastinoasa. in 2015 si datorita secetei compania constructoare a folosit mii de masini de argila realizand un strat de doi metri grosime prin care a acoperit golul mlastinos in loc sa foloseasca piatra", a spus Mircovici.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE