Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












S-a demonstrat legătura cauzală între miocardită și vaccinarea anti-SARS-CoV-2. Moderna și Pfizer nu au răspuns solicitărilor de comentarii

Postat la: 04.12.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Un efect secundar grav legat de vaccinurile Covid-19 poate duce la deces, potrivit unui nou studiu care demonstreaza aceasta legatura la maximum o saptamana dupa administrarea serului experimental.

Miocardita post-vaccinare, o formă de inflamație a inimii, a fost identificată la un subgrup de persoane care au murit „în mod neașteptat" acasă în 20 de zile de la primirea unui vaccin Covid-19. Cercetătorii au analizat autopsiile care au fost efectuate asupra oamenilor și au efectuat cercetări suplimentare, inclusiv studierea probelor de țesut.

Cercetătorii au început cu un grup de 35, dar au exclus 10 din analizele ulterioare, deoarece au fost identificate alte cauze de deces. Dintre cei 25, cercetătorii au identificat dovezi de miocardită la cinci. Toate cele cinci persoane au fost vaccinate cu Moderna sau Pfizer cu șapte zile înainte de deces, cu o medie de 2,5 zile. Vârsta medie a fost de 58 de ani. Niciuna dintre persoane nu a avut infecție cu Covid-19 înainte de a fi vaccinată, iar testările nazale au dat rezultate negative.

Descoperirile de la autopsii, combinate cu lipsa dovezilor privind alte cauze de deces și modul în care a avut loc vaccinarea cu puțin timp înainte de deces au permis cercetătorilor să spună că pentru trei dintre cazuri, vaccinarea a fost „cauza probabilă" a miocarditei și că afecțiunea cardiacă „a fost cauza morții subite." Într-unul dintre celelalte cazuri se credea că miocardita este cauza morții, dar cercetătorii au detectat un virus herpes, o explicație alternativă pentru incidența inflamației inimii.

Cazul rămas nu a inclus o explicație alternativă pentru miocardită, dar cercetătorii au spus că impactul inflamației a fost „discret și observat în principal în grăsimea pericardică". Ei au clasificat cele două cazuri ca fiind posibil cauzate de vaccinare. „În general, o legătură cauzală între miocardită și vaccinarea anti-SARS-CoV-2 este susținută de mai multe considerații", au spus cercetătorii, inclusiv „relația temporală strânsă cu vaccinarea", „absența oricărei alte boli cardiace preexistente semnificative" și testarea negativă pentru orice „agenți infecțioși care cauzează miocardită".

Studiul a fost publicat de Clinical Research in Cardiology pe 27 noiembrie. Toți cercetătorii lucrează pentru Spitalul Universitar Heidelberg, iar studiul a fost finanțat de autoritățile germane. Moderna și Pfizer nu au răspuns solicitărilor de comentarii. Excluderea meticuloasă a cauzelor posibile, în afară de vaccinare, semnalează că aceste cazuri sunt „vârful aisbergului", a declarat pentru The Epoch Times dr. Andrew Bostom, expert în cardiologie în Rhode Island.

„Dacă există o persoană aparent sănătoasă care moare brusc în somn, în esență, acestea sunt de obicei cazurile cărora li se face autopsie și, în mod clar, cea mai comună constatare este o formă de boală coronariană aterosclerotică. Practic, au exclus asta în aceste cazuri. Apoi au venit cu cea mai plauzibilă cauză imediată fiind vaccinarea", a spus el. „Și așa sugerează că fenomenul ar putea fi de fapt mai larg decât s-a bănuit a fi", a completat medicul.

Înainte de studiul german, alți cercetători din întreaga lume au raportat rezultate din autopsiile persoanelor care au murit brusc după vaccinare. În 2021, cercetătorii americani au raportat că doi adulți au dezvoltat miocardită în decurs de două săptămâni de la vaccinarea Covid-19 și nu au putut găsi alte cauze decât vaccinarea.

În 2021, cercetătorii din Coreea de Sud au raportat că, după ce au examinat moartea unui tânăr de 22 de ani care a murit la cinci zile după ce a primit vaccinul Pfizer, au stabilit că principala cauză a fost „miocardita, asociată cauzal" cu vaccinul. În ianuarie, cercetătorii din Noua Zeelandă au raportat că vaccinul Pfizer a fost probabil responsabil pentru miocardita bruscă care a dus la moartea unei femei de 57 de ani, scriind că „alte cauze au fost ignorate cu o certitudine rezonabilă".

În februarie, cercetătorii din mai multe state din SUA au raportat că doi adolescenți care au murit la scurt timp după ce au primit vaccinul Pfizer au suferit inflamații ale inimii și că inflamația a fost cauza principală a decesului. În mai, cercetătorii CDC au raportat că un tânăr a murit după ce a suferit o inflamație a inimii post-vaccinare, miocardita fiind considerată cauza morții. În septembrie, un cercetător german a raportat că un bărbat de 55 de ani care a murit la patru luni după ce a primit vaccinul Pfizer a murit de miocardită.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE