Declaratie sub juramant a unui pilot CIA - „Niciun avion nu a lovit la 11 septembrie 2001 turnurile gemene"
Postat la: 07.03.2018 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Data de 11 septembrie 2001 nu mai are nevoie de prezentare. Cu totii stim ca atunci au avut loc „atentatele teroriste" de la World Trade Center din New York. Cati dintre noi, insa, au inteles ce s-a petrecut de fapt? Se stie astazi cu certitudine ca realitatea este departe de varianta oficiala, prezentata de Guvernul SUA si raspandita cu un zel complice de mass-media
Anul acesta se implinesc 17 ani de la atentatul asupra World Trade Center din New York, iar discutiile pe marginea tragicului eveniment sunt departe de a se fi stins. Intr-o declaratie sub juramant, un fost pilot CIA afirma ca este fizic imposibil ca vreun avion Boening-767 sa fi lovit si distrus turnurile gemene in 11 septembrie 2001, mai ales pilotat de cineva neexperimentat.
John Lear, fiul inventatorului Learjet - Bill Lear, avand o vasta experienta ca pilot si instructor de zbor, a ajuns la aceasta concluzie analizand cu luciditate datele oficiale ale atentatului. Pilotii avioanelor Boeing care au efectuat zborurile AA11 si UA175 au fost, conform afirmatiilor mass-media si autoritatilor, hijackeri fara prea mare experienta in pilotaj.
Citam din declaratia pe proprie raspundere a lui John Lear: „Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, asa cum au sustinut in mod fraudulos in declaratiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology - Institutul National de Stiinta si Tehnologie) si expertii in domeniul constructiilor."
„Astfel de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile asa cum au fost descrise, din urmatoarele motive: in cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi inceput sa se telescopeze in momentul in care botul avionului ar fi lovit structura masiva din coloane de otel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm) la baza si varf si de 39 de inch (aproximativ 99cm) in partea de mijloc."
„Coada orizontala si cea verticala s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit coloanele de otel si ar fi cazut la sol. Aceste resturi nu au fost gasite." „Motoarele, la impactul cu coloanele de otel, si-ar fi mentinut forma generala si fie ar fi cazut la sol, fie ar fi fost gasite printre ruinele cladirii prabusite."
„Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza pe care declaratiile oficiale sustin ca ar fi avut-o, de 540 mile/h (aprox. 870 km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului marii. Sistemul de ventilatie al motorului nu este conceput pentru a accepta la acea altitudine un volum si o presiune a aerului corespunzatoare unei astfel de viteze." (La altitudinea de 8000-12000 de metri la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este rarefiat, opunand o rezista minima inaintarii avioanelor, iar temperatura lui este de cca -50°Celsius, n.r.)
„Bucata de fuzelaj extern cu trei sau patru hublouri gasita printre daramaturi este incompatibila cu un avion care ar fi lovit coloane din otel de 14 inch (35,5 cm), la o viteza de peste 500 mph (870km/h), asa cum sustin autoritatile si mass-media. In urma unui asemenea impact fuzelajul avionului «s-ar fi facut armonica»."
„Nicio parte semnificativa a Boeingului 767 sau a motorului nu ar fi putut strapunge structura solida, cu coloanele groase de otel a turnului, fara ca bucati din ea sa nu fie gasite la sol."
„Resturile ramase in urma coliziunii ar fi trebuit sa contina sectiuni masive ale Boeing-ului 767, inclusiv miezurile celor trei de motoare, avand fiecare o greutate de aproximativ patru tone, care nu ar fi avut cum (si de ce, n.r.) sa fie ascunse sau «sa se piarda». Cu toate acestea, nu exista nicio «urma-proba» din aceste componente structurale masive ale niciunuia din cele doua Boeing 767 la WTC. Disparitia completa a celor doua avioane Boeing 767 este imposibila."
„Presupusa coborare a avioului in New York, cu o viteza foarte mare, pe o linie relativ dreapta, de catre un pilot novice este putin probabila din cauza dificultatii extreme de a controla pozitia, rata de coborare si viteza de coborare in parametrii de zbor «controlat»."
„Este nevoie de un pilot cu inalta calificare pentru a interpreta EFIS (displayurile electronice de zbor) si de a folosi comenzile, inclusiv eleroanele, carma, elevatoarele, spoilerele si drosselii, cu care pilotii hijacker, neinstruiti, nu aveau cum sa fie familiarizati, astfel incat sa initieze, sa mentina si sa controleze o asemenea coborare."
John Lear, in conformitate cu declaratia sa sub juramant, are peste 19000 de ore de zbor la activ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane in timpul celor 40 de ani de zbor si detine mai multe certificate de aviator FAA decat orice alt pilot FAA certificat. A zburat pentru CIA in misiuni secrete din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa intre 1967 si 1983, apoi a lucrat timp de 17 ani in cadrul mai multor companii aeriene de transport de pasageri si de marfa ca instructor de zbor si capitan.
Declaratia pe propria raspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost data pe 28 ianuarie 2014, in cadrul unui proces deschis de catre Morgan Reynolds la Tribunalul Districtual SUA al Districtului de Sud, New York.
In martie 2007, Reynolds, fost economist-sef in administratia George W. Bush a depus o cerere de corectare la Institutul National de Stiinta si Tehnologie din SUA, invocand convingerea sa, sustinuta de dovezi concludente, ca turnurile WTC nu au fost lovite de avioane.
Desi Miscarea Adevarul despre 9/11 a respins initial teoria „Nu au existat avioane" ca fiind prea bizara, dupa o analiza stiintifica si rationala, aceasta a devenit o explicatie larg acceptata, datorita probelor colectate.
Spre deosebire de orice alta forma de declaratii, o declaratie pe propria raspundere devine adevar de drept, in cazul in care aceasta nu este infirmata. In acest caz, guvernul american va fi obligat sa admita ca varianta oficiala data de Comisia 9/11 este gresita. Comisia de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a luat probe de la experti in zbor sau piloti, atunci cand a efectuat cercetarile in 2002-2004.
Ideea vehiculata recent in ceea ce priveste prabusirea turnurilor gemene este ca s-a folosit tehnologie holografica pentru a induce imaginea, prezentata si pe posturile de televiziune, a doua avioane care au intrat cu viteza in cele doua turnuri, dar acestea au fost lovite si distruse cu o arma electromagnetica, scalara, cu impuls sau de alt gen, necunoscuta noua.
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Facebook a decis: "Hristos a înviat" încalcă standardele comunității!
Sâmbătă, 4 mai, două articole referitoare la Învierea Domnului, publicate pe pagina Rost, au fost cenzurate de Facebook, sub pretextul încălcării „standardelor comunității".
-
Abia acum aflam adevarul despre criza energetica globală: Cererea de gaze naturale va exploda din cauza Inteligentei Artificiale!
Producătorii de gaze naturale anticipează o creştere semnificativă a cererii în următorul deceniu, deoarece dezvoltarea inteligenţei artificiale duce la o creştere a consumului de energie electrică pe care sursele regenerabile ar putea să aibă dificultăţi să o satisfacă singure, relatează CNBC.
-
Cimitirul automobilelor electrice. Reportaj Spiegel despre aglomerări de mașini nevândute, parcate în secret, inclusiv ale Tesla
Mii de automobile electrice sunt parcate in arealul bine pazit al unui aeroport dezafectat din Brandenburg și în alte locuri asemenea. Presei i se refuza intrarea, filmările sunt din elicopter.
-
Descoperire de proporții în adâncurile Pământului: poate schimba toate noțiunile existente despre planeta noastră
Un studiu recent realizat de cercetători de la Northwestern University și University of New Mexico a descoperit dovezi care sugerează că straturile profunde ale Pământului ar putea găzdui rezervoare masive de apă.
-
Anchetă împotriva Facebook și Instagram. Anunțul Comisiei Europene
Comisia Europeană a deschis o anchetă împotriva Facebook şi Instagram, rețelele de socializare ale Meta, suspectate că nu ar fi respectat obligaţiile în materie de combatere a dezinformării înaintea alegerilor pentru Parlamentul European.
-
Cum a devenit un adolescent unul dintre cei mai căutați infractori din Europa
Julius Kivimäki, unul dintre cei mai căutați infractori din Europa, a fost condamnat la închisoare pentru că a șantajat 33.000 de pacienți care făceau terapie cu publicarea dezvăluirilor din ședințele private.
-
Surpriză uriașă în a şasea etapă a sezonului de Formula 1: Lando Norris câștigă Miami Grand Prix
Lando Norris (McLaren) a produs o surpriză mare duminică seară în Formula 1, el câştigând Miami Grand Prix, a şasea etapă a sezonului. Pentru britanic este primul succes în Formula 1.
-
The Insider despre unitatea GRU 29155: Cum acționa una dintre cele mai infame familii de asasini ruși în vestul Europei cu baza la Vila Elena
Jurnaliștii Christo Grozev, Michael Weiss și Roman Dobrokhotov au deconspirat, pentru publicația The Insider, una dintre cele mai infame familii de „ilegali" ruși care au acționat în ultimii ani ani în vestul Europei.
-
Klaus Iohannis a plecat într-o vizită în SUA cu un avion de lux despre care a spus ca este o "aeronava mica" si "banală"
Klaus Iohannis a plecat astăzi într-o vizită în SUA, scrie BoardingPass, site specializat în știri din aviație. Președintele a folosit același avion de lux cu care a mai fost anul trecut în Africa și Coreea de Sud.
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Un psiholog a lucrat 20 de ani într-un mare spital din România cu o diplomă cumpărată dintr-un bar
- 2.Planul Soros respectă și îmbunătățește Planul Kalergi: cele 6 puncte principale dupa care se va modela viitorul Europei după Europarlamentare
- 3.Israelul isi face planurile pentru Gaza depopulata de palestinieni - O megaregiune futuristă între Eurasia și Africa pe placul Forumului de la Davos
- 4.Prefectul Cosa Nostra: mafia din Techirghiol a vândut sub patronajul primarului Iulian Soceanu pana și terenul de sub statia de autobuz!
- 5.Masonii au angajat o firmă de lobby pentru "promovarea integrării României în energii regenerabile" și intrarea in Schengen
- 6.Documente secrete ale Rusiei dezvăluite de Washington Post: Strategia lui Putin asupra Statelor Unite pentru O Nouă Ordine Mondială
- 7.Baza de date Schengen pusă la dispoziţia Rusiei din Austria. Fostul CEO al companiei Wirecard a ajutat la derularea operaţiunilor de spionaj rusesc în Europa
- 8.Fără să definească termenul "pandemie", OMS vrea să dețină o putere globală uriașă asupra tuturor statelor lumii
- 9.Ce a discutat preotul Mega cu Putin. Regizorul s-a mai întâlnit cu fostul președinte Medvedev și cu filantropul Konstantin Malofeev
- 10.Syria TV: Un sef din serviciile de informații românești a vizitat Siria și s-a întâlnit cu Bashar al-Assad
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu