Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Calatorii de pe Otopeni sunt tratati precum vitele de conducerea tehnocrata a aeroportului

Postat la: 26.09.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Dupa cum scriam si saptamana trecuta, Cosmin Pestesan, directorul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, a provocat un adevarat haos pe Otopeni. Cozile de pe Aeroportul „Henri Coandă" sunt tot mai mari, iar calatorii sunt nevoiti sa-si piarda ore intregi in interminabile asteptari ce provoaca intarzieri.

In felul acesta, compania a ajuns sa plateasca sume tot mai mari pentru clientii care pierd avioanele din cauza inghesuielii nebune de pe Aeroportul „Henri Coanda". Ca urmare, conducerea CNAB a luat o noua masura controversata. Una prin care incearca insa zadarnic sa-si mascheze propria incompetenta, dupa cum scriu si cei de la enational.ro. Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a adoptat noi reglementari pentru orele de check-in. Iar agentiile care opereaza pe „Henri Coanda" au primit deja o „circulara" prin care „CNAB recomanda pasagerilor cateva solutii in situatia traficului intens de la orele de varf in Aeroportul Otopeni."

De fapt, este vorba doar de doua solutii mari si late: "Prezenta la check-in se va face cu 3 ore inainte de zbor iar check-in-ul se inchide cu o ora inainte de plecare". In incheierea circularei, conducerea CNAB recunoaste ca „in prezent, aeroportul Otopeni este foarte aglomerat si se inregistreaza un flux foarte mare de pasageri, mai ales in zona controlului de securitate si a controlului pasapoartelor". Numai ca „tehnocratii", care deja au arvunit aeroportul pentru doritorii francezi, uita sa precizeze ca un numar mai mare de clienti reprezinta si incasari suplimentare pe masura. In loc sa se planga de „fluxul tot mai mare" si sa recurga la tot felul de improvizatii in fata carora turistii straini raman muti de uimire, conducerea CNAB ar face mai bine sa rezolve adevaratele probleme care conduc la acest blocaj, cum ar fi repararea Pistei 1, sau darea in folosinta a Pistei 2.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE