Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Conducerea CFR SA tergiversează cu bună știință refacerea podului de la Grădiștea-Giurgiu

Postat la: 07.12.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Conducerea companiei CFR SA, in frunte cu directorul general Marius Chiper, tergiverseaza de luni de zile sa se pronunte despre situatia podului feroviar de la Gradistea-Giurgiu, care a devenit inoperabil din 2005.

Mai concret, Marius Chiper si cativa directori sforari de meserie din jurul sau refuza sa includa in planul de investitii al CFR SA, pentru 2017 si anii urmatori, refacerea podului de la Gradistea. In plus,, el le-a dat flit de mai multe ori, cei drept intr-o maniera eleganta, si parlamentarilor de Giurgiu care au solicitat de ani buni ca CFR SA sa refaca podul de la Gradistea. Recent, el a intors spatele si conducerii Ministerului Transporturilor, in frunte cu ministrul Sorin Buse, care ii solicitase o situatie la zi, clara si termene precise, privind refacerea podului de la Gradistea.

Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, directorul Marius Chiper, omul inventat de fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, tergiverseaza investitia de la Gradistea din doua motive foarte simple: trenurile din Bucuresti ajung la Giurgiu tranzitand mai multe statii din Teleorman, de unde este si Chiper, si, in al doilea rand, el face jocurile transportatorilor rutieri care opereaza pe ruta Giurgiu-Bucuresti.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE