Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Şantierului naval din Mangalia, la un pas de ÎNCHIDERE

Postat la: 25.07.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Din cauza problemelor financiare grave cu care se confruntă, Korea Development Bank (KDB), care deţine o participaţie de 31,46% la Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, consideră că lichidarea celor două divizii este inevitabilă, având în vedere pierderile operaţionale ale grupului, de peste 3.000 de miliarde de woni (2,5 miliarde dolari), relatează portalul Korea IT Times, preluat de Mediafax.

KDB, principalul creditor al Daewoo, consideră însă că în restructurare trebuie inclus şi şantierul naval din Mangalia. "Daewoo Mangalia şi DeWind sunt incapabile să funcţioneze în continuare din cauza problemelor actuale ale grupului şi trebuie lichidate. În procesul lichidării, incluzând injectarea de capital de lucru şi actualizarea garanţiilor de împrumut, ar putea apărea o pierdere semnificativă", a anunţat Korea Development Bank.

Şantierul naval Daewoo-Mangalia Heavy Industries (DMHI), cel mai mare constructor de nave din România, controlat de grupul sud-coreean Daewoo şi de statul român, a raportat pentru anul trecut pierderi record de 700 mil. lei, un nivel de aproape şapte ori mai mare faţă de 2013, arată datele de la Registrul Comerţului.

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering deţine din 1997 o participaţie de 50,99% la DMHI. Ceilalţi acţionari sunt Şantierul Naval 2 Mai Mangalia, aflat în propritatea Ministerului Economiei, cu o deţinere de 48,99%, şi trei investitori coreeni. Pe lângă Daewoo Mangalia, grupul trebuie să rezolve şi problema diviziei eoliene DeWind din Irving, Texas, care este nerentabilă.

 

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE