Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Batjocură controlată regizată la CFR Călători de Iosif Szenteș- omul „baieților deștepți"

Postat la: 28.12.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

De mai bine de doua saptamani a intrat in vigoare noul mers al trenurilor „tesut" in favoarea „baietilor destepti" de la calea ferata de catre directorii generali ai CFR SA si CFR Calatori. Marius Chiper si Iosif Szentes. Dar, prin cateva inginerii regizate de catre cei doi manageri, mai ales de Szentes, calatorii sunt bulversati si batjocoriti cu buna stiinta, in fiecare zi.

Confuzie premeditată și instituționalizată

Printr-o smecherie cu iz penal, CFR Calatori a pus in circulatie pe mai multe rute trenuri in regim de Inter Regio, dar cand un calator ajunge la casa de bilete constata ca trenul are regim de Regio, dar plateste pretul unui bilet de Regio, plus o suma de bani pentru rezervarea locului. Nimeni nu mai intelege nimic! Ori este tren Regio si, ca atare, nu se poate plati rezervarea de loc pentru simplul fapt ca la trenurile Regio nu se face rezervare de loc? Ori este tren Inter Regio asa cum se afiseaza si figureaza in Mersul Trenurilor unde se plateste pentru rezervare de loc si regim de Inter Regio?

Spre exemplu, pretul unui bilet la un tren Regio operat de CFR Calatori pe ruta Ploiesti- Bucuresti este de 7,3 lei, iar la unul Inter Regio este de 18 lei. Insa, prin smecherie implementata de catre Iosif Szentes si gasca sa din jurul sau in frunte cu controversatul Marcel Litra, trenul figureaza ca fiind Inter Regio, dar platesti pret de Regio plus inca 1 leu pentru rezervare de loc. Adica, nu 7,3 lei si nici 18 lei, ci 8,3 lei. Insa, problema apare in momentul cand un calaltor vede ca trenul este Inter Regio, adica costa mai mult, si la doar cateva minute dupa acesta este unul privat care opereaza in regim de Regio, automat calatorul alege trenul privat pentru ca este biletul mai ieftin, iar timpul de deplasare este acelasi.

Aceasta smecherie de punerea a trenurilor private la doar cateva minute inaninte sau dupa ce pleaca cel operat de CFR Calatori este implementata pe mai multe rute extrem de circulate, desi legea interzice ca pe rutele rentabile operate de CFR Calatori sa circule trenuri private care sunt subventionate de la bugetul de stat. Practic, prin aceste genuri de aranjamente, compania de stat este pagubita sistematic prin jocul dublu facut de managerii de la CFR Calatori si CFR SA, Iosif Szentes si Marius Chiper.

Zăpăceală și bulversare controlată

Mai nou, ca sa bulverseze calatorii si sa-si bata joc de ei, trenurile de calatori operate de CFR Calatori au vagoanele numerotate de la fiecare garnitura cu 1 a, 1b,1c si 1d iar in garnitura celalata garnitura este aceasi numerotare, adica 1a, 1b, 1c, 1d. Dar de la casele de bilete se emit bilete pentru a doua sau a treia garnitura cu 2 a, 2b sau 2a sau 3c. Insa, cand calatorul ajunge la tren constata ca toate garniturile sunt numerotate 1 a, 1b,1c,1d si din acel moment incepe zapaceala si nebunie.

Oameni cu bagaje, batrani, copii se plimba din vagon in vagon cautandu-si locul si intreaba nasii care dau din colt si nu stiu ce sa spuna. Nu era oare mai simplu ca fiecare vagon sa aiba un numar de la 1 pana la 5,6 sau 10. 15... . Dar, asa vrea muschii lui Szentes. De ce sa fie lucrurilw in ordine: Lasa sa fie haos ca sa para ca avem de lucru. Practic, de la intrarea in vigoare a noul mers este haos in gari si la peroane, dar Iosif Szentes si gasca sa de sustinatorii din conducerea CFR Calatori se fac ca ploua, pentru ca din vagonul de clasa 1in care calatoreste gratis Szentes catre Brasov sau Litra catre Titu nu se vede zapaceala la care este supus calatorul care-si plateste biletul.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE