Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Managerul Iosif Szenteș a pregătit CFR Călători pentru staționarea în depoul falimentului

Postat la: 21.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

ZIUAnews a semnalat recent ca stafurile celor doua companii feroviare CFR SA si CFR Calatori, in frunte cu managerii generali, Marius Chiper si Iosif Szentes, dar si cativa directori si sefuleti din Ministerul Transporturilor, sunt extrem de preocupati sa „teasa" noul Mers al Trenurilor care va intra in vigoare de luna viitoare in favoarea baietilor destepti.

Atfel, principala lor preocupare este sa realizeze un mers al trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori si nicidecum in favoarea companiei de stat CFR Calatori. Si acest lucru s-a realizat, iar cine are acum curiozitate poate constata acest lucru, dar si un aspect cu implicatii dezastruoase pentru compania de stat. In noul mers al trenurilor, garniturile de tren ale operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea sau dupa trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat.

Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. In schimb, unii operatorii privati au transformat si ei trenurile regio in interregio, dar au pastrat acelasi tarife de trenuri regio subventionate de la bugetul de stat. Dar acest aranjament regizat de catre directorii CFR Calatori si CFR SA se ascunde o alta inginerie regizata de catre Iosif Szentes. In bugetul pentru anul viitor s-au prevazut sume modice pentru modernizarea si repararea locomotivelor si a ramelor electrice si niciun ban pentru achizitionarea unora noi.

Ca atare, Szentes a pregatit deja un plan de rezerva cu bataie lunga pentru ajutorarea baietilor destepti. In decursul anului viitor se va ajunge ca multe rute sa nu mai poata fi operate de catre CFR Calatori din cauza lipsei locomotivelor sau a ramelor electrice. Practic, rutele respective vor fi oferite de Szentes si CFR Calatori spre operare tocmai baietilor destepti pentru care el si Chiper au tesut deja mersul de tren. Astfel, baietii desteptii cu ajutorul lui Iosif Szentes vor impusca doi iepuri: subventie pentru rutele tesute de Szentes si Chiper si un bonus financiar substantial ca urmare a operarii rutelor la care va renunta CFR Calatori din lipsa fondurilor pentru investitii.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE