Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Șmecherii din Ministerul Transporturilor au început să „țeasă" Mersul Trenurilor pentru băieții deștepți

Postat la: 08.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Stafurile celor doua companii feroviare CFR SA si CFR Calatori, in frunte cu managerii generali, Marius Chiper si Iosif Szentes, dar si cativa directori si sefuleti din Ministerul Transporturilor, sunt extrem de preocupati sa „teasa" noul Mers al Trenurilor care va intra in vigoare de luna viitoare.

Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, principala lor preocupare este sa realizeze un mers al trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori si nicidecum in favoarea companiei de stat CFR Calatori. Inca din 2012, ZIUAnews a semnalat ca Iosif Szentes a pus umarul, an de an, la teserea mersului de tren pentru baietii destepti care sunt subventionati de Ministerul Transporturilor pentru transportul de calatori pe calea ferata. Si anul trecut, Iosif Szentes si-a facut datoria catre operatorii privati si, impreuna cu fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, care pana sa ajunga demnitar a fost directorul general al CFR SA, au aranjat mersul trenurilor care a intrat in vigoare din 13 decembrie 2015, prin care efectiv a fost pagubita la greu compania CFR Calatori doar pentru a se face jocurile operatorilor privati.

In actualul mers al trenurilor jonglat de Szentes si Costescu, zeci de trenuri regio ale CFR Calatori (adica personale) destinate in special navetistilor, pensionarilor, elevilor si studentilor au fost transformate in trenuri interregio. In schimb, trenurile operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat. Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. In schimb, unii operatorii privati au transformat si ei trenurile regio in interregio, dar au pastrat acelasi tarife de trenuri regio subventionate de la bugetul de stat.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE