Inocentiu Voinea: Robert Negoita isi face campanie mascata cu 3 milioane de euro de la bugetul local
Postat la: 25.09.2019 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Liderul consilierilor locali liberali de la Sectorul 3, Inocențiu Voinea, demască jaful din bani publici: Rupând aproape 3 milioane de euro din bugetul local, Robert Negoiță își face campanie electorală mascată! Indirect, Mircea Rednic, a dezvăluit schema pusă la cale de primarul betoanelor!
În ședința de ieri a Consiliului Local al Sectorului 3, a fost aprobată o hotărâre de consiliu prin care fostul SRL Investiții Spații Verzi S3, rebotezat Smart City Invest S3 a primit încă aproape un milion și jumătate de euro pentru servicii de publicitate, mai exact 6.468.840 lei. Reaminitim că SRL-ul înființat pentru îngrijirea spațiilor verzi ale Sectorului 3 a mai primit 5,7 milioane de lei cu câteva luni în urmă, bani cu care a plătit televiziunile care au publicat spoturi încheiate cu sloganul ‘‘Sectorul 3 cei mai buni''.
În timpul ședinței, consilierul liberal Inocențiu Voinea, l-a acuzat direct pe Robert Negoiță că folosește în scop electoral fonduri publice, prin toate aceste campanii publicitare laudative. Problema este că nici procedura de achiziție a serviciilor publicitare nu a fost transparentă, Negoiță prevalându-se de faptul că majoritatea PSD-istă din Consiliu a stabilit că au prioritate, în execuția de lucrări și prestarea de servicii către Primărie, SRL-urile înființate pe modelul Firea.
Astfel, fără a avea nicio experiență similară, Investiții Spații Verzi S3, i-au fost alocate circa 65.000 de euro pentru creația unui clip de 30 de secunde, vreo 50.000 de euro pentru o cercetare sociologică și peste un milion de euro pentru difuzare clipului realizat!
Publicitate la ștrand când se apropie iarna!
Făcătura cusută cu ață albă se vede limpede și din Referatul de aprobare în care argumente privind necesitatea acestei campanii nu se bazează pe nicio cercetare sociologică, ci doar pe impresii subiective și pe generalități, și nicidecum pe date referitoare la impact, audiență măsurată, efecte ale comportamentului de consum după implementarea campaniei sau alte astfel de informații pe care se bazează orice proiect de advertising serios. De fapt, scopul real, dar nedeclarat, al tuturor acestor campanii publicitare este promovarea lui Robert Negoiță, care își dorește un nou mandat de primar, cu susținerea mascată a PSD, pe modelul Oprescu sau Vanghelie, primari care, pentru a păcăli electoratul, s-au declarat independenți.
‘‘S-au luat cu asalt toate mediile posibile! În primul rând televiziunile care îi difuzează clipurile pe sute de mii de euro și care, pentru a-și arăta recunoștința față de contractul prins, îl invită la emisiuni de dezbateri de unul singur, iar moderatorii nu-l deranjează cu nicio întrebare pe care orice locuitor al Sectorului 3 i-ar pune-o în legătură cu risipa nejustificată care se face pe dale de piatră așternute direct peste asfaltul trotuarelor, în legătură cu dificultățile privind serviciul de salubritate pe care s-a cramponat să-l ia în gestiune dar nu reușește să-l gestioneze, în legătură cu lucrările de proastă calitate la reabilitarea termică a blocurilor, făcute cu firme la mâna a treia, a patra sau chiar și mai mult, ceea ce duce la diminuarea până la o cota insuportabilă a calității, sau în legătură cu Parcul Pantelimon, unde, apropo, vrea să facă un ștrand, iar acum, când ne apropiem de iarnă, s-a gândit să-i facă și publicitate, veți vedea asta în această hotărâre în care se solicită bani petru promovarea SPA-ului din Pantelimon, unde acum sunt doar munți de pământ cărat de pe șantierul unde se construiește parcarea subterană, la preț de garsonieră un loc. Apoi, mediul online, panouri stradale, flyere și, mai nou, plăci mari de peste un metru puse pe gardurile școlilor! Deși există o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București care le interzice primarilor să-și trece numele pe panouri amplasate la diferite obiective pe care le realizează Primăria din bani publici, Negoiță nu are nicio jenă să facă asta.''- a arătat Inocențiu Voinea contactat de ZiuaNews.
Fostul președinte de la Dinamo angajat în Primărie pentru a-i face campania electorală lui Robert Negoiță!
Investigațiile redacției noastre confirmă cele arătate de consilierul liberal, anume că Direcția de Comunicare a Primăriei Sectorului 3 nu este altceva decât o echipă de campanie în slujba lui Robert Negoiță și nicidecum o direcție la dispoziția cetățenilor. Iată ce spunea în Mircea Rednic la o conferință de presă, în primăvara acestui an, când fostul președinte al alb-roșilor, Alexandru David, a părăsit gruparea din Ștefan cel Mare pentru a începe o carieră în politică: ‘‘Regret că s-a ajuns la situați asta (demisia lui Alexandru David din funcția de președinte al F.C. Dinamo, n.r). El a fost rugat de Robert Negoiță pentru a intra în echipa lui pentru campania care urmează să înceapă. Sunt sigur că va veni un comunicat care o să lămurească toate problemele'' - a declarat Rednic, fără să știe că astfel îl va da de gol pe Robert Negoiță.
David a fost angajat la Direcția Comunicare a Primăriei Sector 3, și îl regăsim acum în echipa care pune la cale combinarea campaniei electorale a lui Negoiță cu promovarea unor servicii pe care le face Primăria, astfel încât Robert Negoiță să fie asociat cu sloganul ‘‘Sectorul 3 cei mai buni'' și să încerce să-și steargă acum, cu un an înainte de alegerile locale, renumele de Betoniță sau Risipiță, pe care și le-a dobândit în cei 7 ani de mandat, în care s-a făcut remarcat prin borduri exagerat de înalte și prin lucrări care nu au ținut seama de raportul costuri-beneficii.
ZiuaNews solicită intituțiilor abilitate să se sesizeze cu privire la aspectele semnalate și să oprească hemoragia de fonduri publice pe care unii înțeleg să le folosească în scop electoral!
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Un restaurant din Capitală le cere clienților să-și țină copiii „tot timpul așezați la masă": „Mă mir că nu au instalat la intrare și niște lese"
Un restaurant din Capitală a stârnit controverse pe Facebook, după ce a atras atenția clienților care vin însoțiți de copii că în timpul vizitei micuții sunt obligați „să rămână tot timpul așezați" la masă.
-
Copiii, manipulați de marile companii prin trucuri „lipsite de etică" pentru a le face poftă de dulciuri
Companiile alimentare folosesc culori strălucitoare şi personaje din desene animate într-un efort „lipsit de etică" de a manipula copiii pentru a-i face să dorească dulciurile şi chipsurile pe care le produc, potrivit unui raport citat de The Guardian.
-
Telegraph: AstraZeneca admite într-un proces că vaccinul anti-Covid poate provoca tromboze în cazuri "foarte rare"
Compania biofarmaceutică internațională AstraZeneca a recunoscut că unul dintre efectele secundare ale vaccinului său împotriva Covid-19 ar putea fi sindromul de tromboză cu trombocitopenie (TTS), a scris publicația britanică The Telegraph, care citează documente depuse în instanță în cadrul unui proces din Marea Britanie
-
Guvernul a ridicat datoria statului la un nou nivel record: 52% din PIB
Datoria publică a României a crescut puternic în luna februarie, cu circa 40 de miliarde de lei, de la 801,69 miliarde lei în ianuarie la 841,29 miliarde lei.
-
Scenariul în care omenirea e subjugată de roboți nu e exclus: cele mai puternice țări propun o alianță în domeniul nuclear
Un înalt oficial american a cerut joi Chinei şi Rusiei să se alăture declaraţiilor Statelor Unite şi ale altor ţări că numai oamenii, şi niciodată inteligenţa artificială, vor lua decizii cu privire la desfăşurarea armelor nucleare, informează Reuters.
-
Motivul ireal pentru care o femeie a răpit o fetiță de 11 ani
O chinezoaică a fost condamnată recent la închisoare pentru că a răpit o fetiță de 11 ani, pe care intenționa să o crească pentru a deveni soția perfectă pentru fiul ei de 27 de ani.
-
Big Pharma îşi face magazine online pentru a vinde medicamente direct către pacienţi. Mişcarea are ca scop eliminarea intermediarilor din lanţul medicamentelor
Pfizer dezvoltă o platformă online pentru ca pacienţii să poată comanda medicamente, inclusiv medicamentul Paxlovid împotriva COVID şi un spray nazal împotriva migrenei, potrivit unor persoane familiarizate cu acest subiect, citate de FT. Este cel mai recent demers al producătorilor de medicamente de a elimina intermediarii din industrie şi de a vinde direct consumatorilor.
-
Jessie Baneș, artista și moderatoarea Radio Gold FM, a dat față în față cu ursul, la filmările videoclipului pentru noua sa piesă, "România Suverană"!
Jessie Baneș și-a anunțat fanii pe rețelele de socializare că, în prag de sărbătoare, chiar în Săptămâna Mare, perioadă de mare însemnătate pentru creștini, va lansa piesa „România Suverană", o melodie specială, cu un mesaj puternic, dedicată în special românilor aflați în pribegie.
-
Gargara suveranista a lui George Simion: AUR a ales sa sutină omul Budapestei la localele din Satu Mare
George Simion, presedintele AUR, face parada de nationalism si suveranism, dar de multe ori actiunile sale arata contrariul, el fiind mentinut de fapt in functie de interesele oculte ale statului paralel. Asa se face ca si la Satu Mare, acolo unde sentimentul national suveran este foarte apreciat Simion si-a declarat sprijinul pentru omul Budapestei, calul troian al lui Viktor Orban in politica româneasca.
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Un psiholog a lucrat 20 de ani într-un mare spital din România cu o diplomă cumpărată dintr-un bar
- 2.Descendentul primului presedinte al Rusiei Comuniste explica planurile secrete ale celor 13 mari familii care conduc lumea spre Apocalipsă
- 3.Planul Soros respectă și îmbunătățește Planul Kalergi: cele 6 puncte principale dupa care se va modela viitorul Europei după Europarlamentare
- 4.Supravegeherea populației e conform planului secret. Rodeanu: PNL îi face cadou lui Predoiu o "Mică Securitate"!
- 5.Israelul isi face planurile pentru Gaza depopulata de palestinieni - O megaregiune futuristă între Eurasia și Africa pe placul Forumului de la Davos
- 6.Prefectul Cosa Nostra: mafia din Techirghiol a vândut sub patronajul primarului Iulian Soceanu pana și terenul de sub statia de autobuz!
- 7.Masonii au angajat o firmă de lobby pentru "promovarea integrării României în energii regenerabile" și intrarea in Schengen
- 8.Documente secrete ale Rusiei dezvăluite de Washington Post: Strategia lui Putin asupra Statelor Unite pentru O Nouă Ordine Mondială
- 9.Baza de date Schengen pusă la dispoziţia Rusiei din Austria. Fostul CEO al companiei Wirecard a ajutat la derularea operaţiunilor de spionaj rusesc în Europa
- 10.Fără să definească termenul "pandemie", OMS vrea să dețină o putere globală uriașă asupra tuturor statelor lumii
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu