Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Cioloş a numit secretar de stat la Transporturi un popă care recomanda exterminarea psihică a subalterinilor

Postat la: 26.11.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Premierul Dacian Cioloş l-a numit ieri pe postul de secretar de stat la Ministerul Transporturilor pe Marcel Ioan Boloş. Numirea acestuia a surprins intrucat Bolos este un fost preot misionar, fost şef al Direcţiei Patrimoniu Imobiliar de la Primăria Oradea, şi fondator al Direcţiei Management Proiecte cu Finanţare Internaţională din cadrul aceleiaşi instituţii.

Din 2012 acesta a ocupat funcţia de secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, iar în 2013 a devenit director AMPOST. În luna mai a anului 2014, Agenţia Naţională de Integritate a anunţat că l-a găsit pe Marcel Boloş în triplă incompatibilitate pentru că a exercitat simultan mai multe funcţii în sectorul public. Potrivit ANI, Marcel Boloş s-ar fi situat sub incidenţa Legii nr. 161/2003 pentru următoarele: În mai - iunie 2012, Boloş a fost director în Primăria Oradea, la Finanţări Internaţionale şi, în acelaşi timp, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării. Apoi, între 1 ianuarie 2013 - 1 ianuarie 2014, Marcel Boloş a fost director al aceleaşi direcţii din Primăria Oradea precum şi director general adjunct în Ministerul Transporturilor.

De asemenea, în octombrie - decembrie 2013, orădeanul Boloş cumulase funcţiile de director general adjunct în Ministerul Transporturilor şi de director general al Institutului Regional pentru Cercetare, Educaţie şi Transfer Tehnologic SA, din sectorul public. Totodata, fostul ministru al Transporturilor Ioan Rus l-a numit pe Marcel Ioan Boloş în Consiliul de Administraţie al Tarom, în martie 2015, batandu-si astfel joc de ceea mai mare companie aviatica din Romania. Practic, Marcel Bolos este un preot misionar, deci fără parohie şi fără salariu, care a slujit din pasiune o bună perioadă de timp la Biserica Sf. Duh Mângâietorul de lângă Sala Sporturilor "Antonio Alexe" din Oradea. El a fost hirotonit diacon în 2008, şi doi ani mai târziu a fost uns ca preot, pe vremea când conducea Administraţia Imobiliară Oradea.

"Cătălin, acum când ai o nouă şefă pe care sper să o terminăm psihic"

ZIUAnews a prezentat anul trecut un document (vezi link-ul) din care rezultă că la Ministerul Transporturilor au loc scene din filme cu gangsteri, în care rolul principal este jucat către directorul general al Autorităţii de Management a Programului Operaţional Sectorial Transport (AMPOST) de la acea vreme, Marcel Ioan Boloş, numit în 2013 pe acest post de către liberalul Relu Fenechiu. Lehamite faţă de conducerea ministerului de atunci, ameninţări, calificative jenante şi aranjamente sunt câteva dintre concluziile desprinse din corespondenţa electronică a directorului Marcel Boloş cu subalternii săi.

Pe data de 27 octombrie 2013, directorul general al AM POS Trasnsport, Marcel Boloş, a trimis un email către şase dintre cei mai apropiaţi colaboratori ai săi din instituţie, cărora le propune o metodă diabolică pentru înlăturarea a unei directoare din subordinea sa. "Cătălin (nr. Costache Cătălin, director adjunct la AM POS Transporturi), acum când ai o nouă şefă (pe care sper să o terminăm psihic) te rog să nu uiţi de problemele actelor adiţionale şi de dosarul pentru domnul SS Donescu". Şefa pe care Marcel Boloş vrea să o termine psihic împreună cu Cătălina Costache este Liliana Georgeta Barna, directoarea adjunctă a Direcţiei Generale de Management a Fondurilor Europene (DGMFE) din Ministerul Transporturilor. Cum o putea teroriza psihic pe noua sefă a lui prietenului său Cătălin Costache? "Nu vreau să vă spun nimic despre aşa ceva care s-a petrecut anul trecut", a declarat la acea vreme Marcel Boloş pentru ZIUAnews.

Boloş era scârbit de Ramona Mănescu

În acelaşi email, Marcel Boloş îşi exprimă sictirul faţă de conducerea Ministerului Transporturilor de la acea vreme, adică faţă de colegii săi de partid, în frunte cu fostul ministru Ramona Mănescu. "Cu toate că sunt lovit de scârba ultimelor decizii luate de conducerea MT m-am gândit să mai fac un ultim efort pentru această declaraţie în caz că vom conveni cu toţii să apelăm la aprovizionarea cu bunuri materiale pentru salvarea decomiterii..." se confesează el către subalternii săi. "Era vorba de o decizia a conducerii ministerului privind numirea unei directoare adjuncte (nr. Liliana Georgeta Barna) pentru care eu nu am fost consultat. Cred că era normal să mă consulte şi pe mine", a precizat directorul general Marcel Boloş pentru ZIUAnews.

http://www.ebihoreanul.ro/modules/news/files/01%20Bolos%20(mare).jpg

Însă, şeful AM POS Transporturi nu a putut explica pentru ZIUAnews de ce trebuia să-i dea socoteală Ramona Mănescu, ministrul Transporturilor de la acea vreme, pentru numirea unei directoare, uitând că şi el a fost impus în fruntea acestei direcţii ca urmare a unei decizii politice şi nicidecum pe criterii profesionale.

Boloş îl face incompetent pe omul lui Chiţoiu

Directorul general Marcel Boloş se mai credea şi Dumnezeul ministerului, considerând că este un geniu al atragerii de fonduri europene pentru transporturi. "E jenant că dumnealui (nr. Manuel Donescu-secretar de stat în acea perioadă la Ministerul Transporturilor) în calitate de coordonator al POST să nu ştie situaţia principalilor indicatori ai programului". Practic, liberalul Marcel Boloş îl face incompetent pe secretarul de stat Manuel Donescu, omul de încredere a lui Nici Săpunaru şi Daniel Chiţoiu, impus pe acest post tot de către PNL ca şi Boloş.

Jolly joker-ul masterplanului, în echipă cu dirijorii Galei Bute

In mandatul lui Iona Rus la la Transporturilor, Marcel Boloş a fost jolly-joker-ul masterplanului de transport, fiind practic cel care a oferit consultanţilor informaţiile incluse în acest studiu aflat acum în dezbatere publică. Cât de bine a fost elaborat masterplanul coordonat şi promovat de Marcel Boloş? Rămâne de văzut. Însă, criticile, castanele şi bilele negre le-a încasat Ioan Rus.

Trebuie precizat că Marcel Boloş a trimis acel email şi către cele două directoare adjuncte de la AM POS Transporturi, Carmen Moraru şi Alina Dincă. Cele două doamne nu au nicio legătură cu transporturile fiind aduse de Marcel Boloş de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Ele s-au "remarcat", timp de peste zece ani, prin dirijarea fondurilor uriaşe de promovare turistică ale României în ţară, dar mai ales în străinătate. Care au fost rezultatele? Se poate observa cu ochiul liber care este imaginea turistică a ţării noastre. Mai mult, atât Carmen Moraru, dar mai ales Alina Dincă, au fost cele mai apropiate colaboratoare ale Elenei Udrea, fiind implicate direct în organizarea controversatei gale de box Lucian Bute de la Bucureşti, cercetată acum de către DNA.

Ion Teleanu

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE