Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Un document Forumului Economic Mondial din 1991 expune în detaliu planul globalist de depopulare până în 2030

Postat la: 21.11.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

0

În 1991 a fost publicat un document al Forumului Economic Mondial (WEF) care detalia planul de reducere drastică a populației Pământului până în anul 2030.

La 22 septembrie 1991, cu nouă luni înainte de Summitul Pământului de la Rio de Janeiro, a avut loc la Des Moines, Iowa, o audiere publică comună a WEF și a ONU Midwest privind mediul și dezvoltarea. Un document din cadrul acestei audieri a detaliat modul în care Noua Ordine Mondială plănuia să reducă populația lumii în anii următori.

"Reducerea imediată a populației mondiale, conform recomandării de la mijlocul anilor 1970 a Fondului Draper, trebuie să fie afectată imediat", declara documentul.

Documentul preciza că una dintre politicile care urmau să fie puse în aplicare era aceea că "toate națiunile vor avea cote de reducere a populației pe bază anuală, care vor fi aplicate de Consiliul de Securitate al ONU prin embargoul selectiv sau total al creditelor, al obiectelor de comerț, inclusiv al alimentelor și medicamentelor, sau prin forță militară, atunci când este necesar".

Documentul de mai jos a fost distribuit la Summitul Pământului și oferă suficiente informații cu privire la proiectul Noii Ordini Mondiale de a reduce populația lumii. Vă rugăm să rețineți că autenticitatea acestui document nu poate fi verificată nici din o sursa oficială a WEF, nici dintr-una independenta, insa merita citit:

CLUBURI CONFIDENȚIALE COBDEN

Secretariatul pentru Ordinea Mondială

814-631-9959

20 septembrie 1991

INIȚIATIVA PENTRU CARTA PĂMÂNTULUI ECO-92

1. NEVOIA URGENTĂ

a. Timpul este urgent. Clubul de la Roma a fost fondat în 1968, Limitele creșterii a fost scris în 1971, Global 2000 a fost scris în 1979, dar nu s-au făcut progrese suficiente în ceea ce privește reducerea populației.

b. Având în vedere instabilitățile globale, inclusiv cele din fostul bloc sovietic, necesitatea unui control ferm al tehnologiei mondiale, al armamentului și al resurselor naturale, este acum absolut obligatorie. Reducerea imediată a populației mondiale, conform recomandării de la mijlocul anilor 1970 a Fondului Draper, trebuie să fie afectată imediat.

c. Suprapopularea vastă din prezent, care depășește acum cu mult capacitatea de suport a lumii, nu poate fi rezolvată prin reduceri viitoare ale ratei natalității datorate contracepției, sterilizării și avortului, ci trebuie să fie rezolvată în prezent prin reducerea numărului celor existente în prezent. Acest lucru trebuie făcut prin orice mijloace necesare.

d. Problema este în mod fals dezbătută între o abordare politică și una culturală a populației și a resurselor, când, de fapt, în fața unei obstrucții încăpățânate și a oportunismului politic de zi cu zi, care îi fac pe majoritatea conducătorilor celor mai populate țări sărace să nu fie de încredere, problema este cooperarea obligatorie.

e. Cooperarea obligatorie nu se discută cu 166 de națiuni, ai căror lideri sunt, în cea mai mare parte, indeciși, condiționați de "culturi" localiste și lipsiți de noțiuni adecvate despre Noua Ordine Mondială. Dezbaterea înseamnă amânare și pierderea obiectivelor și scopurilor noastre.

CONFIDENȚIAL

f. Acțiunea ONU împotriva Irakului dovedește în mod concludent că o acțiune hotărâtă din partea noastră poate convinge alți lideri să se alăture programului necesar. Acțiunea din Irak dovedește că aura de putere poate fi proiectată și susținută și că valul istoriei se îndreaptă înainte.

2. PERICOLELE DE CARE TREBUIE SĂ ȚINEM CONT

Există o dublă opoziție care trebuie eliminată printr-o acțiune rapidă. În unele regiuni din "Sud", în special în Brazilia și Malaezia, există zvonuri de zădărnicire a obiectivelor Cartei Pământului de la UNCED și de zădărnicire a adunării internaționale din Brazilia din iunie 1992. Există, de asemenea, o ezitare nefericită în propriile noastre rânduri, un argument conform căruia liderii UNCED au făcut agenda "prea politică" și că trebuie mai întâi pregătită calea pe o bază culturală mai puțin abrazivă. Prezentăm doar cele mai recente dovezi:

* Gilberto Melio Mourao, scriitorul brazilian, a avertizat în Folha de Sao Paulo din 4 august că la München, în 1938, "nu se va contracara tipul actual de epidemie ecologică, declanșată împotriva țării noastre, care amenință structura valorilor noastre culturale, spirituale și politice, și împotriva însăși suveranității noastre naționale... Domnii Chamberlain și Daladier, șefi ai guvernelor Angliei și Franței, au oferit cu calm Amazonul brazilian Führerului". Hitler ar fi observat că, din moment ce Amazonul se afla în America de Sud, Statele Unite ar fi invocat Doctrina Monroe și ar fi respins o ocupație germană a teritoriului brazilian. Chamberlain și Daladier au răspuns că propunerea a fost susținută de Washington.

* Conferința ONU pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD) și-a publicat raportul anual pe 16 septembrie, declarând, potrivit BBC, că piața liberă liberală nu este un model adecvat pentru națiunile în curs de dezvoltare. Finanțele ar trebui să servească industria, nu invers, iar guvernul are un rol cheie în anumite sectoare ale economiei.

3. CE SPUNE FONDUL MONDIAL PENTRU NATURĂ

* Un oficial al Fondului Mondial pentru Natură (WWF) a declarat, la 10 septembrie, că rezultatele UNCED de la Geneva au fost "absolut un regres serios". Pentru Brazilia nu va exista o convenție privind pădurile până în iunie 1992. Situația a ajuns într-un punct mort. Aceasta este prima victimă pentru procesul UNCED.

* Un consilier principal pe probleme ecologice al prințului Philip al Marii Britanii a declarat la 15 septembrie că organizatorul Eco-92, Maurice Strong, a "politizat excesiv" problema ecologismului și a creat "așteptări ridicol de mesianice".

CONFIDENȚIAL

PRIN URMARE, TREBUIE PUSĂ ÎN APLICARE URMĂTOAREA POLITICĂ:

A. Consiliul de Securitate al ONU, condus de marile puteri naționale anglo-saxone, va decreta că, de acum înainte, Consiliul de Securitate va informa toate națiunile că suferința sa privind populația a luat sfârșit, că toate națiunile au cote de reducere a populației pe bază anuală, care vor fi puse în aplicare de Consiliul de Securitate prin embargouri selective sau totale asupra creditelor, a obiectelor de comerț, inclusiv alimente și medicamente, sau prin forță militară, atunci când este necesar.

B. Consiliul de Securitate al ONU va informa toate națiunile că noțiunile depășite de suveranitate națională vor fi eliminate și că Consiliul de Securitate are jurisdicție juridică, militară și economică completă în orice regiune a lumii și că acest lucru va fi aplicat de către națiunile majore ale Consiliului de Securitate.

C. Consiliul de Securitate al ONU va intra în posesia tuturor resurselor naturale, inclusiv a bazinelor hidrografice și a marilor păduri, care vor fi folosite și conservate pentru binele Națiunilor Majore ale Consiliului de Securitate.

D. Consiliul de Securitate al ONU va explica faptul că nu toate rasele și popoarele sunt egale și nici nu ar trebui să fie. Acele rase care și-au dovedit superioritatea prin realizări superioare ar trebui să conducă rasele inferioare, având grijă de ele cu condiția ca acestea să coopereze cu Consiliul de Securitate. Luarea deciziilor, inclusiv în domeniul bancar, comercial, al cursurilor valutare și al planurilor de dezvoltare economică, va fi făcută sub conducerea Națiunilor Majore.

E. Toate cele de mai sus constituie Noua Ordine Mondială, în cadrul căreia toate națiunile, regiunile și rasele vor coopera cu deciziile Națiunilor Majore din Consiliul de Securitate.

Scopul acestui document este de a demonstra că o acțiune întârziată ar putea fi fatală. Totul ar putea fi pierdut dacă se tolerează simpla opoziție din partea unor rase minore și dacă ezitarea nefericită a celor mai apropiați tovarăși ai noștri este cauza ezitărilor noastre. O declarație deschisă de intenție urmată de forță decisivă este soluția finală. Acest lucru trebuie făcut înainte ca vreun șoc să lovească piețele noastre financiare, pătând credibilitatea noastră și poate diminuându-ne forța.

SFÂRȘITUL DOCUMENTULUI

Documentul de mai sus a fost distribuit la reuniunea ECO. Acesta oferă suficiente informații cu privire la proiectul NWO în raport cu populația mondială. Numărul de telefon [814-631-9959] a fost încercat de presa americană și s-a constatat că este asociat cu senatorul Gephardt. Textul de mai sus pare a fi parafrazat dintr-un document care a fost rezultatul audierii publice din Midwest a ONU, care a fost arhivat pe Internet Archive AICI. Nu avem cum să autentificăm niciuna dintre ele, dar vă încurajăm să citiți documentul și scrisoarea integrală AICI.

Hunt și-a început scrisoarea subliniind că documentul conține numărul de telefon al lui Gephardt, dar nu crede că conținutul documentului reprezintă "mintea politică" a lui Gephardt. Hunt credea că Maurice Strong (omul care a inventat schimbările climatice) a fost cel care l-a insinuat pe Gephardt ca fiind "creatorul acestei literaturi volatile".

Printre altele, Strong a fost secretar general al primei Conferințe a Națiunilor Unite privind mediul și populația din 1972, președinte al Fundației Rockefeller, șef al Băncii Mondiale, șef al Programului de mediu al Națiunilor Unite, membru al consiliului de fundație al Forumului Economic Mondial și un maestru și conducător angajat.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE