Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x










Un român antreprenor de la 16 ani a reinventat boxul. Ce înseamnă să faci smart boxing în România?

Postat la: 07.02.2021 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Antreprenor de la 16 ani, Victor Balaniuc nu s-a lăsat descurajat de pandemia care a pus în stand-by primul său business axat pe organizarea de spectacole. S-a folosit în schimb de principalul aliat al generaţiei sale - tehnologia, pentru a porni un nou proiect: prima sală de smart boxing din România.

"Deşi pandemia a amânat cu aproape un an deschiderea sălii, a meritat efortul şi am reuşit să o deschidem cu succes", spune antreprenorul Victor Balaniuc, un tânăr de 26 de ani care a început să cocheteze cu antreprenoriatul încă de la 16 ani. Boxing fitnessul, stilul practicat este, potrivit lui, box pentru amatori, în "super trend în SUA şi Europa". Conceptul devine popular - influencerii îşi pun mănuşile de box şi se afişează pe reţelele sociale. Tony Robbins  (autor, speaker motivaţional şi consultant financiar personal) şi cântăreţul Pitbull sunt doar două exemple de personalităţi care investesc în modelul acesta de business - investitori care nu au nicio treabă cu industria sportivă.

"Spre deosebire de boxul clasic, în cazul acestui stil sacii de box sunt prevăzuţi cu o serie de senzori cu ajutorul cărora se înregistrează numărul de lovituri şi forţa practicantului, dar şi alte informaţii legate de reacţiile corpului, precum activitatea cardiovasculară şi numărul de calorii arse, iar la finalul antrenamentului se generează o statistică care indică evoluţia practicantului. Un alt beneficiu al tehnologiei folosite, care recomandă fiecărui participant nivelul optim de efort, este eliminarea nevoii de a delimita clasele pe categorii de pregătire fizică. În plus, datele legate de evoluţia în timpul antrenamentului şi indicii corporali - precum masa musculară, procentajul de grăsime sau greutatea - sunt păstrate în aplicaţia personalizată, dezvoltată special pentru abonaţii companiei, in-house.", explică Balaniuc.

Publicul ţintă al businessului este reprezentat de "white collars - angajaţi din zona corporate/ servicii, oameni de afaceri şi din mediul antreprenorial, cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani şi venituri medii spre mari/ridicate"; următorul segment vizat constă în alte persoane din categoria de vârstă extinsă de 18-50 de ani. "În ceea ce-i priveşte pe cei care merg să se antreneze în zona lor de culturism, de aparate, sunt competitori indirecţi. Sunt mai degrabă competitori direcţi în ceea ce priveşte participanţii la clasele lor, chiar şi clase de box care se organizează uneori la sălile din oraş. Viziunea noastră e să ne extindem în principalele oraşe din România în următorii 3-5 ani şi, bineînţeles, să ajungem cât mai repede şi în Bucureşti, probabil anul viitor", spune antreprenorul.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE