Turbo-cancere: O doză de vaccin Covid de la Pfizer conține 200 de miliarde de fragmente de ARN care se pot încorpora în ADN-ul uman

Postat la: 03.04.2024 | Scris de: ZIUA NEWS

Mai multe studii de laborator confirmă acum că vaccinul COVID-19 mRNA al Pfizer este puternic contaminat cu ADN plasmidic. Cea mai recentă analiză constată că o doză de vaccin Pfizer conține, de obicei, peste 200 de miliarde de fragmente de ADN.

Aceste fragmente de ADN se pot încorpora în ADN-ul individului vaccinat și pot interfera cu expresia oncogenelor și a genelor de suprimare a tumorilor. Această contaminare a ADN-ului are implicații asupra cancerului pentru milioane de oameni care au fost manipulați pentru a lua parte la acest experiment de război biologic.

Dr. Phillip Buckhaults, un expert în genomica cancerului, a vorbit recent despre descoperirile sale în fața Comitetului ad-hoc al Senatului din Carolina de Sud pentru afaceri medicale al Departamentului pentru Sănătate și Controlul Mediului ("DHEC").

Buckhaults are un doctorat în biochimie și biologie moleculară; el studiază modul în care genele cauzează cancerul. El și echipa sa sunt specializați în detectarea bucăților străine de ADN în locurile în care acestea pot încorpora sau interfera cu expresia genetică sănătoasă.

"Vaccinul Pfizer este contaminat cu ADN plasmidic. Nu este doar ARNm, ci are bucăți de ADN în el". a declarat profesorul Buckhaults în fața comisiei Senatului din Carolina de Sud. Unul dintre colegii săi a recuperat flacoane de vaccinuri Pfizer covid-19 din programul de vaccinare pe care îl gestiona în Columbia, Carolina de Sud. Profesorul Buckhaults a secvențiat tot ADN-ul din acele fiole. A fost surprins să vadă că există ADN. El a spus: "Poți să-ți dai seama ce este și cum a ajuns acolo și sunt oarecum alarmat de posibilele consecințe ale acestui lucru, atât în ceea ce privește sănătatea umană, cât și în ceea ce privește biologia."

"Acest ADN se poate și probabil se va integra în ADN-ul genomic al celulelor care au fost transfectate cu amestecul de vaccin", a avertizat el. El spune că ADN-ul ar putea fi motivul pentru care oamenii au evenimente cardiace și atacuri autoimune după vaccinare.

"Facem acest lucru în laborator tot timpul; luăm bucăți de ADN, le amestecăm cu un complex lipidic, așa cum este vaccinul Pfizer, îl turnăm pe celule și o mare parte din el ajunge în celule. Și o mare parte din el intră în ADN-ul acelor celule și devine un element permanent al celulei."

Potrivit lui Buckhaults, printre riscurile pe termen lung ale integrării ADN-ului se numără cancerul. "Este, de asemenea, un risc teoretic foarte real de cancer viitor la unele persoane. În funcție de locul din genom în care aterizează această bucată străină de ADN, ea poate întrerupe un supresor de tumori sau poate activa o oncogenă."

Modificările ADN-ului pot fi transmise și generațiilor viitoare. Deoarece ADN-ul durează sute de mii de ani, "alterările ADN-ului pot rămâne", potrivit lui Buckhaults.

Prof. Buckhaults a declarat că majoritatea ADN-ului din vaccinurile Pfizer conținea aproximativ 100 de perechi de baze. Unele aveau între 500 și 5.000 de perechi de baze. Dimensiunea nu face diferența, deoarece oricare dintre aceste fragmente se poate încorpora în genomul uman. "Riscul genomului dumneavoastră este doar o funcție de câte particule există", a spus el. "Toate aceste mici fragmente de ADN care se află în vaccin oferă multe multe mii de oportunități de a modifica o celulă a unei persoane vaccinate".

Buckhaults a spus că bucățile sunt foarte mici deoarece au fost mărunțite în timpul procesului de fabricație. "Bucățile sunt foarte mici pentru că în timpul procesului le-au tocat pentru a încerca să le facă să dispară - dar, de fapt, au crescut riscul de modificare a genomului în timpul procesului", a spus el.

Când echipa lui Buckhault a pus laolaltă toate fragmentele de ADN, a reușit să determine sursa. ADN-ul mărunțit provine dintr-o plasmidă numită Agilent, care este fabricată de Agilent Technologies, Inc., o companie de științe ale vieții din California.

Potrivit echipei lui Buckhault, Pfizer a folosit această plasmidă pentru a clona în ea proteinele spike. Plasmidul este apoi alimentat cu o ARN polimerază, astfel încât să poată replica ARNm. În acest proces, acest ARNm este apoi încapsulat în nanoparticule lipidice, care sunt injectate în celule pentru o livrare eficientă a ARNm și a contaminării cu ADN.

Buckhaults a declarat: "Pfizer-BioNTech nu a reușit să elimine ADN-ul înainte de a face acest lucru". În timp ce "au făcut un efort pentru a-l mărunți ... toate aceste mici bucăți de plasmă au fost împachetate împreună cu ARN-ul". Buckhaults a spus că este "clar ca lumina zilei ce s-a întâmplat doar din analiza criminalistică a secvențierii ADN-ului".

Buckhaults a spus că persoanele vaccinate pot fi testate pentru a vedea dacă ADN-ul plasmidic străin s-a integrat în cele din urmă în genomul lor. În timp ce majoritatea evenimentelor adverse ale vaccinurilor sunt greu de dovedit, această integrare lasă o amprentă care poate fi detectată ulterior. Consecințele acestei contaminări cu ADN sunt devastatoare pentru omenire și pentru generațiile viitoare.