Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Experții au identificat 3 tendințe în industria de îmbrăcăminte care continuă și în 2022

Postat la: 24.06.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

0

După doi ani de pandemie, considerați unii dintre cei mai provocatori ani pentru industria de îmbrăcăminte, firma de cercetare de piață IBISWorld prezice în raportul său Global Apparel Manufacturing, că îmbunătățirea continuă a condițiilor economice, creșterea veniturilor disponibile și creșterea populației vor stimula industria din 2021 până în 2026. Raportul menționează și o serie de tendințe în industria de îmbrăcăminte care continuă și în 2022.

Sustenabilitate

Cu o rată de creștere a pieței de textile din România estimată la 8,3 % în 2022 și un număr tot mai mare de consumatori îngrijorați de viitorul planetei, care pun presiune asupra marilor retaileri pentru a adopta practici ecologice, specialiștii în identificarea oportunităților de a realiza economii online promo-codes.ro estimează inclusiv o creștere substanțială în ceea ce privește cererea de cupoane, reduceri și coduri promoționale pentru achiziționarea unor produse realizate din materiale textile sustenabile. În aceste condiții, majoritatea companiilor caută soluții pentru a-și modifica modelele de afaceri și a dezvolta astfel de produse, realizate din materiale mai durabile. Spre exemplu Astratex, unul dintre cei mai importanți retaileri de lenjerie intimă comercializează produse realizate din materiale reciclate și naturale, care pot fi achiziționate inclusiv folosind un cupon reducere Astratex pe Promo-Codes.

Cerere tot mai ridicată pentru articole sportive

O altă tendință în industria de îmbrăcăminte, care continuă și în 2022 este cererea ridicată pentru articole sportive. Popularitatea tot mai mare a acestui segment, a determinat tot mai mulți retaileri să-și diversifice gama de produse bazându-se pe cele mai noi tendințe. Este și cazul Grupului Modivo care, conform specialiștilor Promo Codes, continuă să își crească portofoliul de branduri premium, inclusiv în secțiunea special dedicată practicării activităților sportive. Această tendință, spun specialiștii, este confirmată și printr-o cerere tot mai mare pentru cod reducere Modivo pe promo-codes.ro.

Privind în perspectivă, se așteaptă ca piața globală de articole de îmbrăcăminte destinate practicării sportului să crească cu 153,02 miliarde de dolari în perioada 2021-2025 și să înregistreze astfel o rată de creștere anuală de peste 7%.

Digitalizare

Alături de sustenabilitate și o cerere tot mai ridicată pentru articole sportive, o altă tendință cheie în industria de îmbrăcăminte, care continuă și în 2022 este digitalizarea, o tendință considerată foarte importantă și înainte de pandemie, când ascensiunea canalelor digitale era de așteptat să devină o schimbare permanentă.

Creșterea cererii pentru cumpărături online înregistrată la nivel mondial, impulsionează și anul acesta piața industriei de îmbrăcăminte. Producătorii și retailerii își pot vinde acum produsele pe platforme mult mai mari și își pot crește baza de clienți fără a mai fi limitați din punct de vedere geografic.

Pe măsură ce piața evoluează, atât mărcile de modă cu vechime mare pe piață, cât și cele emergente sunt nevoite să-și sporească prezența online și să folosească date și analize minuțioase pentru a oferi soluții mai personalizate și a capta o cotă mai mare de piață. Utilizarea pe scară largă a live streaming-ului și a suportului prin intermediul live chat-ului sunt doar câteva moduri prin care companiile adoptă o lume mai digitală.

 

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE